Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Deze vraag zal hier vast niet thuis horen, maar hoe zorgen jullie er voor dat je niet ziek wordt in Egypte...? Eerste keer heb ik 4 maanden last van mijn buik gehad en vorig jaar heb ik zelfs in de vakantie een dag op bed moeten doorbrengen. Ik weet dat ik gevoelig reageer, maar misschien bestaan er pilletjes die het wat dragelijker maken.![]()
Jamiejoyce schreef:Ik had de eerste keer al op voorhand van die pilletjes bij omdat ik zoizo al een gevoelige maag heb.
Is er iemand in december geweest?
jiperdepip schreef:Jamiejoyce schreef:Ik had de eerste keer al op voorhand van die pilletjes bij omdat ik zoizo al een gevoelige maag heb.
Is er iemand in december geweest?
Wij gaan heel vaak in December , ik vind het super het is dan nog lekker warm .
Wat eten betreft zorg dat je in een goed hotel zit in de wat betere hotels gebruiken ze geen kraanwater om bijvoorbeeld groentes en dergelijke in te wassen maar alles met bronwater
bloementje3 schreef:ja dat bedoelde ik ook! zal het even aanpassen
haha ik heb het meer over de veiligheid in de omgeving. En hoe de situatie daar op dit moment is mocht je avonds nog de straat op gaan. de veiligheid in het resort maak ik me niet druk om.
we hebben dit keer een mega resort geboekt met veel glijbanen dus als het niet veilig is gaan wij niet van het resort.
Sammie schreef:Maar die colonnes zijn er al heel lang (en de bewapende bewaking ook.) Dat is al dik 10-15 jaar zo.
De roerige situatie vind ik een goede reden, die bewapende colonnes heeft niks met de huidige situatie te maken. Dat is gewoon standaard daar.