Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeker de 2e lancering is geweldig, de vele hups en bochten zorgen dat je heerlijk uit je stoel gelift wordt. Ook in deze baan weinig G krachten wat ik errúg fijn vond! Wij hoefden 'maar' 3 kwartier te wachten dus vond dat echt niet erg. Ik vond Raik eerlijk gezegd wel tegenvallen vond ook de beugels echt verrot van die dingen, met een beetje lange benen is dat echt een no-go.
Tja en de darkrides.... die vielen heel erg tegen. Piraten in Batavia vond ik mooi maar de rest die we hebben gehad... Die zou ik de volgende keer overslaan!
Ik ben zelf niet in de Blue Fire geweest maar mijn broertje vond hem gaaf.
Het was wel druk maar het werd steeds rustiger in de avond. Dus we konden veel doen. Troy is echt gaaf! En ik kan ook in de Dwervelwind blijven gaan. Die muziek ook
Op het einde nog een leuke lasershow. poes schreef:Ik ben net terug van drie dagen congres in Europaparkleuk park. Ik heb tussendoor best veel attracties gedaan. Ik wil zeker terug. Wodan was super!!! Helaas waren blue fire en silverstar dicht voor de winter.
. Het is zeker niet slecht maar je kan echt flink in de kosten snoeien door er niet te slapen...
(mijne zijn al besproken)