Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
libra schreef:Ik heb het mailtje ontvangen.
Hoe doen jullie dat als jullie met de auto komen?
Zetten jullie die bij de haven op de parkeer plaats of ga je er mee de boot op?
jansje73 schreef:Wie gaan er nu nog mee :
1: libra
2: michelle92
3: jansje73
4: Amelandfreak
5: manege vriend van Amelandfreak ??? is nog niet bekend.
Ik heb jullie gisteren een mailtje met de factuur gestuurd en hebben jullie die binnen gehad ? Laat het mij even weten.
Amelandfreak schreef:jansje73 schreef:Wie gaan er nu nog mee :
1: libra
2: michelle92
3: jansje73
4: Amelandfreak
5: manege vriend van Amelandfreak ??? is nog niet bekend.
Ik heb jullie gisteren een mailtje met de factuur gestuurd en hebben jullie die binnen gehad ? Laat het mij even weten.
Ik heb hem binnen! Ik hoor vanavond of hij meegaat of niet en laat het weten
mirriezz schreef:Ohh, lijkt me heel gaaf! Al ben ik misschien wat aan de jonge kant (23)
Begrijp ik goed dat de datum 9-11 oktober is geworden? Als het van jullie mag, wil ik er graag even over nadenken of ik mee kan en wil!
droomy schreef:Wij (ik en mijn vriend) hebben evt ook interesse om aan te sluiten, maar meneer heeft nog twijfels omdat...
- is het zo dat de rit van zaterdag 5u onafgebroken in het zadel zitten is? Dat overleef ik nl. hoogstwaarschijnlijk niet
- Hij zou nu de enige man zijn, en dat is écht no-go. Dus Amelandfreak ik heb je hulp nodig geloof ik haha! Is er al meer bekend van je manege vriend?
Slaapt iedereen trouwens samen in 1 grote kamer?
jansje73 schreef:Amelandfreak , hoe zit het nu met je manege vriend ?
d_fotografie schreef:Ah terpstra
afgelopen zomervakantie nog op ponykamp geweest,
vind het zelf niet leuk daar, al dat oneerlijke gedoe en voortrekkerij
mocht je ergens anders heen gaan, dan graag
Edit:
dag tocht is het écht niet
wij gingen dat ook doen maar dat was uiteindelijk maar 3 uurtjes omdat het te warm was (20 graden)
libra schreef:Moet er nog even over nadenken wat ik doe met de auto.
Het kost 18 euro om de auto daar te parkeren, en tussen de 120 en de 180 euro voor mee op de boot.
Ligt er aan of oktober in de winter hoog/laag of zomer hoog/ laag periode valt.
Auto kan alleen niet mee met de sneldienst.
Amelandfreak schreef:Misschien kunnen we ook gewoon fietsen huren. Of zijn de afstanden te groot om te fietsen?
jansje73 schreef:Amelandfreak schreef:Misschien kunnen we ook gewoon fietsen huren. Of zijn de afstanden te groot om te fietsen?
Fietsen kan je vooral huren daar op Terschelling. Maar het is nog best een eind fietsen en je heb ook harde tegen wind meestal op de heen weg.
Het kan zijn dat terpstra ook ons komt afhalen en terug brengen naar de boot.
libra schreef:jansje73 schreef:En daar rijden ook bussen en die stoppen heel dichtbij terpstra.
Hoe gaan we dat doen met vervoer?
Als we daar met de bus willen gaan, heb je dan een ov kaart nodig?
Anders moet ik die nog even aanvragen.
Voor met eigen auto de boot op te gaan vind ik wel vrij prijzig.