Vreemde reactie hotel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: Vreemde reactie hotel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 15:23

We wilden annuleren en desnoods elder boeken, dat gaf problemen omdat de 1000 euro dan volgens hun toch weg zou blijven. Toen het idee gehad dan maar 2 kamers te annuleren met het idee dat dat dan wel zou kunnen ivm de drie kamerregel. Ook dat gaat niet want het geld blijft weg en alle 6 de kamers moeten toch betaald worde volgens hun. Toen maar besloten ok 4 moeten we toch hebben dan maar daar als het zoveel gezeur opleverd.

de twee overbodige kamers kunnen we annuleren maar daar moet wel voor betaald worden volgens het hardnekkige hotel. Dus betalen voor iets wat je niet afneemt. Dan maar het hotel voor de laatste twee kamers ook maar afnemen en er iemand blij mee maken.

We hadden kunnen protesteren, brieven schrijven, rechtsbijstand inschakelen en waarschijnlijk dan ook van de kamers af. Alleen zitten inmiddels best veel hotels daar al vol vanwege de conferentie, dan zou dan een nieuw probleem opleveren. Meestal zitten ze op een iets andere plek maar wilden nu hartje stad zitten zodat er meer eetmogelijkheiden zouden zijn. De volgende keer wordt het ons betreft weer de oude lokatie om te overnachten.

BigOne

Re: Vreemde reactie hotel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:11

Voor nu inderdaad zo laten maar als je geweest bent zou ik toch openbaar maken hoe dit hotel hier mee omgaat. Mocht je een week van te voren boeken of desnoods een maand dan kan ik me de betaling voorstellen maar nu. Meer dan half jaar van te voren en omdat er een beurs is , alle tijd voor het hotel om de kamers te verhuren. Ik ga er van uit dat je ook annuleringskosten hebt gemaakt, die zou ik wel terug willen.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:16

Ik zou alsnog een review achterlaten
En dan hoef je niet te gaan afkraken, maar zoals ik al zei.........een kritische noot kan prima.

Als je deze bijv achterlaat op Tripadvisor wordt er eerst door hen gecontroleerd of dat kan. Hotel kan ook via die site reageren.

Ik zou het niet nalaten. Kan je in ieder geval ergens je verhaal kwijt en wordt het door meerdere mensen gelezen.