Eurodisney

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minka

Re: Eurodisney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:17

Wij zijn 2 jaar terug op een maandag geweest. Zondag richting hotel geregen, maandagochtend vroeg op en richting park. Was absoluut niet druk en hebben veel attracties meerdere keren kunnen doen. Als het niet druk is en je bent een beetje handig met fastpasses halen zijn beide parken zelfs in één dag te doen. We zijn alleen niet naar shows geweest, maar wel vrijwel alle attracties, tot aan buzz lightyear en peter pan's flight :')

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:21

Ik ben er gisteren voor 1 dag geweest met de examenklassen van dit jaar.
Vorige maand ben ik er met de 3e klassen geweest tijdens een Parijs-reis.
Als je echt al jaren niet bent geweest dan zijn 2 dagen echt minimaal, sommige rijen zijn echt lang!
Houd er btw rekening mee dat de Space Mountain en de Big Thunder Mountain dicht zijn komend jaar.

Ikzelf hoef niet meer overal in, dus ik had aan 1 dag echt genoeg gisteren, maar als je wel die behoefte hebt dan zou ik 3 dagen gaan.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:25

Je zou het inderdaad misschien op 1 dag redden, maar dat zou ik persoonlijk niet zo snel doen. Ik vind het fijner om lekker rustig aan te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:27

Ik ben al minimaal 14 x naar disney geweest :')

Na aantal jaar door omstandigheden niet heen kunnen gaan. Willen we dit jaar graag weer heen. En dan gelijk weer jaarabbo :D

Wij gaan altijd 4 dagen :')

love_animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:46

Wij gaan altijd min 3 dagen en meestal wel 5 dagen + een dagje naar Parijs ;) Eurodisney is gewoon mijn favorite park alleen die sfeer is al geweldig daar ! en die geurtjes die daar hangen *D dus ik vind echt wel dat je 3 dagen nodig heb.
Kwa eten gingen wij altijd naar het buffet in de lucky nugget maar dat is nu geen buffet meer volgens mij maar a la carter das wel jammer want dat buffet was altijd super! :Y)
En Parijs moet je echt wel een keer geweest zijn dat is echt mooi daar wij gaan altijd naar Versailles en daar hebben wij altijd wel een dag voor nodig en dan lekker shoppen in parijs natuurlijk! ze hebben daar zulke leuke winkeltjes echt van die exclusieve dingen kun je daar kopen :j
En je hebt natuurlijk ook Disney village daar hebben ze echt leuke winkels en lekker eten maar daar kan je na sluitings tijd volgens mij heen want dat is veel langer open *\%/* het enige iritante zijn die indiaanse verkopers daar die de hele tijd achter je reet aan lopen hahaha :D