Ik vermaak me nog opperbest in nieuw zeeland! Heb alleen maar een maandje gewerkt bij de farm waar ik heen ging. Het werk was ontzettend leuk. Kalveren voeren, koeien melken, paard rijden, groomen, vee verplaatsen etc. Alleen was mijn host familie echt niet leuk. Eerst kon ik dat nog wel delen met de andere backpackers, maar die gingen allemaal verder reizen, waardoor ik er dus alleen zat. En mijn host familie vond dat opzich wel prima aangezien er niet super veel werk was, dus prima te doen voor 1 persoon. In mn eentje vond ik het dus alles behalve leuk meer. 7 dagen per week hele dagen werken tegen kost en inwoning, en lange avonden alleen zitten vond ik uiteindelijk niet opwegen tegen het leuke werk. Dus met oud en nieuw maar besloten verder te reizen. Leuke mensen ontmoet en ben nu lekker aan het backpacken. Wel al aan het zoeken naar nieuw werk, want t leven hier is best duur hihi. Waarschijnlijk ook al wat gevonden, werk als groom op een springstal. Laatste details moeten nog even afgesproken worden, en anders begin ik 28 jan al

Hoop dat t met mijn mede bokkers in t buitenland ook allemaal goed gaat!