Hotels in New York zijn gewoon niet te betalen. Dus dan ben je al gauw aangewezen op een hostel. En dan is dit hostel gewoon een standaard hostel. Ik heb er 4 keer verbleven maar vond het niet zo'n probleem die kleine kamer.
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-14 14:59
So ik ben weer wakker. Heb amper geslapen, maar durfde geen slaap medicatie te nemen omdat ik nogal veel paracetamol op had voor vliegtuig en wat alcohol daar gedronken xD Het is natuurlijk ook gewoon heel anders. Constant hoor je sirenes, wat opzich wel stoer is, en ontzettend veel getoeter haha nog nooit zovel getoeter meegemaakt Amsterdam is een schatje vergeleken met New York qua verkeer hahahaha
Ik moet telkens best een eind voor het toilet lopen, wat wel weer een beetje vervelend is, moest er vannacht 3 x uit moet je je broek en schoenen weer aantrekken
Ik hoop vandaag samen met een zweedse meid naar Central Park en het museum te gaan. Zat met haar gisteren in de shuttlebus, zij is ook alleen.
Oja, qua prijs.... ik ben ook zo'n sufkip... Ik zag de prijs in euro's het was 340 euro Gisteren moest ik 420 DOLLAR betalen Ik was duidelijk niet wakker whuahahaha
Nou het is hier ochtend, even kijken of ik een foto kan uploaden voor jullie met het uitzicht
Wauw mooi uitzicht , en wat een wisselkoers kwa euro en dollar
Siers83
Geplaatst: 17-12-14 15:20
Kamperen in NY
Echt gaaf, ook dit uitzicht. Wat lijkt me dat mooi die hele grote stad. Wil er ooit ook een keer naar toe.
soesita
Geplaatst: 17-12-14 15:24
Ow ja, dat kamertje is inderdaad wel erg klein, maar ach, je was toch vast niet van plan om er hele dagen door te brengen?
Je uitzicht is inderdaad erg -euh- stads. Indrukwekkend zeker wel en voor een paar dagen best OK, maar ik zou zo nooit ofte nooit willen leven. Geen streepje groen.
Ohh genieten! Veel foto's posten hoor! Ben ik ook een beetje op vakantie.
Victory-Boy
Geplaatst: 17-12-14 16:30
Oh .. wat gaaf! Ik ben echt geen stadsmens, maar zou graag een keertje kerst in NYC willen meemaken. Lijkt me echt fantastisch! Helaas heeft mijn vriend er minder zin in, haha, maar wie weet krijg ik hem ooit nog zo ver. Fijne vakantie nog, maar dat zal wel lukken.
Edit: en idd veel foto's posten, ben ik altijd dol op.
Rockefeller Center zou op loop afstand moeten zijn dus ik zal dat een deze dagen wel gaan doen. Net toch maar bij Bread&Butter wat gehaald. Wat een gehaaste mensen die New Yorkers, alles loopt snel En het verkeer is een chaoooos
Ik ga straks denk ik nog even voor een vriendin wat kopen bij een winkeltje en dan met taxi naar American Museum of National History Wil daar om een uurtje of 12 zijn.