Pinkpop 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Re: Pinkpop 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:07

Dit jaar ga ik niet. Vorig jaar geweest (heulll erg gave ervaring!!) maar dit jaar valt het gewoon ruk voor mij.
Ik werk in het onderwijs en meer dan 1 dag vrij incidenteel kan ik niet opnemen per jaar omdat ik 'gebonden' ben aan alle schoolvakanties en feestdagen.

Bovendien spreekt de line up me niet zo aan als vorig jaar, dus voor mijn gevoel mis ik ook niet erg veel.

Voor de mensen die wel gaan; heel erg veel plezier toegewenst!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 08:22

Douraque schreef:
Ik dacht ik meld het ook even hier:

Op de officiële merchandise van The Script van de tour staat vermeld dat ze ook zullen spelen op Pinkpop.

Ik had het gespot idd *\o/*

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 11:19

Jaaa the script. Heeel blij mee!!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 13:18

Ja zag het al voorbij komen ja!
Vond in 2013 the Script erg gaaf, en zei al tegen mijn vriend, hoop dat ze nog een keer komen want ze waren goed!
Speelden met het publiek, je werd er echt ingezogen door ze, en ze renden door "het publiek heen". En al die beveiligingsmannen maar rennen _O-

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 13:31

Dochterlief gaat al jaren met d'r tentje en d'r rugzak naar Pinkpop en ze vindt het geweldig! :D
Niet alleen de muziek is leuk, maar alles eromheen: vorig jaar was er een tekenwedstrijd van de Zippo-stand ofzo.
Zij dus wat creatiefs gemaakt met gewoon een pen en ingeleverd: kreeg ze een sms-je dat ze wat had gewonnen!
Een heuse Pinkpop Zippo! *\o/*
En ze rookt niet dus ze heeft er geen drol aan, maar die aansteker staat als trofee nog steeds op haar bureau.

Dit jaar gaat ze natuurlijk ook weer en alle updates krijgen we in geuren en kleuren te horen... :roll: :D

Edit: vorig jaar vond ze de Stones helemaal geweldig!
Wat een energie hebben die oude mannen nog, muziek vond ze niks, maar stuiterde gewoon mee door hun energie.
En dat heb je op een festival nodig: publiek opzwepen.
Niet iedere band is daar goed in...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 13:42

Ik vond Kings of Leon echt tegenvallen. Die speelden voor het geld.
Dat was liedje, 'thankyou, our next song is..." liedje etc.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 13:47

Ik vind de line up tot nu toe niks bijzonders.. Geen pinkpop voor mij dit jaar denk ik. Jammer -O-

En ik zal wat mensen uit hun droom helpen: De kans dat Linkin Park komt is ongeveer 1% aangezien ze rond die datum in USA touren en ze pasgeleden (november 2014) nog in Nederland zijn geweest _O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:28

Bij de vrijdag dacht ik nee he, geen PP voor mij.
Toen kwam zaterdag, toen was het jeeeeeee!
En zondag is ook een mooi dagje! Alleen jammer van Sam Smith, heb er niet zo veel mee :+.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:06

Ik ga ook! Heb er zoooo veel zin in!

Eerste keer festival voor mij, iemand nog tips? :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:22

Ik wil er weer heen. Die zaterdag en zondag :oo

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 16:24

Ik vind de line-up echt mega tegenvallen. ;(
Vorig jaar was het echt geweldig.. Maar dit jaar vind ik er maar weinig leuke namen tussen staan.
Heel misschien ga ik de zaterdag voor Anouk, Selah Sue en the Script, maar daar moet ik even over nadenken!

SophieFT, bekijk het weerbericht goed en bereid je voor op het ergste haha! Bij ons was de voorspelling: warm en soms regen. Wat bleek dus: MEGA warm en 's nachts waaide/droop je bijna je tent uit :+ En oja, neem een tent mee die niet stuk of lek is! :D
En verder.. Niet teveel aan etenswaren meenemen, je koopt toch voornamelijk op het terrein. Wat wel lekker is: krentenbollen, knakworsten en heeeeel veel zakken chips. :D
Oja, en neem een uitgebreide douche voordat je naar PP gaat, dat is daar namelijk haast onmogelijk zonder 2 uur in de rij te staan :+

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:31

Als ik even binnen mag vallen .... net even de line-up gekeken, maar eerlijk gezegd staat er weinig spannends tussen.
Niet dat ik ooit op PP ben geweest, maar vorig jaar hebben mijn vriend en ik er wel over gediscussieerd om een dag heen te gaan. Is er toen toch niet van gekomen. Het is vanaf hier ook niet echt naast de deur. Deze editie hoef ik me daar in ieder geval geen zorgen over te maken.

Maar als je elk jaar gaat, dan is het sowieso leuk denk ik, wat er ook op het podium staat.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:49

Ik vind de zaterdag eruuuuuug leuk.... Magic! Sheppard, Dotan, Kensington, The Script, anouk.... hmmmm twijfel twijfel

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:55

SophieFT schreef:
Ik ga ook! Heb er zoooo veel zin in!

Eerste keer festival voor mij, iemand nog tips? :D

Neem alleen het nodige mee in je portemonnee, dus geld (pinpas) ID en zorgpas. Schoolpas, pasjes voor winkels heb je niet nodig dus die kun je thuislaten.

Neem papieren zakdoekjes mee voor het geval het toiletpapier op is! Altijd handig!

Kijk goed naar t weer en bereid je er op voor. Maar het is wel NL, dus het kan alle kanten op :').

Zorg dat je tent waterdicht is. Heb vorig jaar genoeg verzopen tentjes gezien, wordt je niet blij van!

Neem alleen het nodige mee. Je mag je auto niet op de camping zetten dus moet jw lopen. Wel reserve schoenen, mochten ze stuk gaan.

als je wilt douchen, doe dat na t festival zelf! Je kan van 22;00-02;00 douchen, en er staat geen kip in de rij! 'S morgens daarintegen...

En verder, maak plezier! De sfeer is heerlijk, iedereen komt voor het zelfde, de muziek en de gezelligheid!

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:24

Idd na het festival douchen, tent niet onderaan een helling zetten, onthouden waar ie staat (in het donker lijkt alles anders xd) eten kun je meenemen maar als ik weer ga neem ik alleen wat drinken mee. Bolletjes worden niet lekkerder na een dagje in de tent met stralende zon... :').

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 20:30

Wat ben ik dan blij dat ik niet afhankelijk ben van de pinkpop campings, maar lekker bij iemand thuis kan slapen;-)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:08

Gaan de weekendkaarten erg hard?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:21

Ligt aan de line-up. Denk dat dit jaar niet uitverkocht zou zijn!

Ik vind de camping ook wat hebben hoor! Doe alleen een uur over de wc, want wordt vaak aangesproken door mensen :').

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:31

oke bedankt! :D

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:31

SophieFT schreef:

Nope nog niks verkocht. Verkoop is nog niet gestart;-)
Of ze snel zullen gaan, Ligt er aan hoe snel de zaterdagkaarten gaan.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:32

risje schreef:
SophieFT schreef:

Nope nog niks verkocht. Verkoop is nog niet gestart;-)
Of ze snel zullen gaan, Ligt er aan hoe snel de zaterdagkaarten gaan.

Dat weet ik, maar vroeg me af of ze snel uitverkocht zijn haha :)
Wel bedankt!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:35

Ik probeer kaartjes te winnen, vindt de line-up namelijk wel echt gaaf maar ik kan niet zo veel geld missen helaas ;(

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:36

Dat zeg ik, ligt denk ik aan de zaterdagkaarten. Alleen al Robbie kan pinkpop uitverkopen. Of dat gebeurd geen idee. Maar zal niet de eerste keer zijn dat de weekendkaarten ineens hard gaan doordat de dagkaarten voor een van de headliners op zijn.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:38

Ess_Ramona schreef:
Ik vond Kings of Leon echt tegenvallen. Die speelden voor het geld.
Dat was liedje, 'thankyou, our next song is..." liedje etc.

Kings of Leon zaten toen ook in een flinke sleur, die zijn na een optreden in de VS ook gekapt met de tour. Mensen gingen alleen nog maar los bij Sex on Fire en bij de rest stonden ze er maar een beetje bij.. en daarnaast zijn ze ook bij een ander openluchtoptreden helemaal ondergescheten door duiven.. :')

Ik ben Juni 2014 bij hun concert in de Ziggo Dome geweest en toen stonden ze echt te genieten, dat optreden was echt fantastisch. Het is wel lastig om Caleb te verstaan omdat hij nogal mompelt. :P

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:41

Ik ga dit jaar niet. Vorig jaar zo verwend met artiesten dat het dit jaar te veel tegenvalt.