Zelf-georganiseerde fotografie reis; interesse?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 17:23

stipje! ik zou emigreren maar plannen zijn veranderd, vanaf eind april ben ik vrij om te gaan reizen. enkel zit ik met een bruiloft in juni waar ik persé bij wil zijn.

vorig jaar wezen interrailen door ned/dui/oostenrijk/slovenie/kroatie/italie/frankrijk/spanje terug. (met iemand via bokt die ik 5 dagen kende en dat is nu mijn beste vriendin geworden :o )
was onwijs gaaf maar ik zou nu wat langer willen.

Lauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:56

Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, maar jammer dat dit niet doorgegaan is! Zou het geen idee zijn om deze reis toch nog te doen, maar dan volgende zomer ofzo? :D
Zag hier al een planning staan met de plaatsen die we zouden kunnen doen, zag er echt heel tof uit!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:55

Lauraa schreef:
Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, maar jammer dat dit niet doorgegaan is! Zou het geen idee zijn om deze reis toch nog te doen, maar dan volgende zomer ofzo? :D
Zag hier al een planning staan met de plaatsen die we zouden kunnen doen, zag er echt heel tof uit!

Ik heb daar nog zeer zeker interesse in!

Lauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:59

Dat is dan toch nog 1 iemand :')
Ik denk dat september ofzo waarschijnlijk niet meer zal lukken? (Weet trouwens niet of er dan vakantie is in nederland?) Dus dan volgende zomer, dan zouden we ook wel nog veel tijd hebben om het te organiseren..

Duality

Re: Zelf-georganiseerde fotografie reis; interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:29

Nee september zit propvol al voor mij haha! Maar ik ben zeker in om voor volgende zomer er eens goed voor te gaan zitten en een mooie reis in elkaar te flansen!

SplashIsLief

Re: Zelf-georganiseerde fotografie reis; interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 08:59

Ik heb ook nog steeds interesse :j (Uiteraard afhankelijk van data, mogelijkheden tzt etc. maar gok dat dat voor iedereen geldt :D )

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 15:04

Ik help nog steeds graag mee met het organiseren indien mensen interesse hebben, maar kan momenteel helaas niet toezeggen mee te gaan. Zou het erg graag nog doen, maar aangezien ik momenteel in mijn laatste jaar zit en met master-aanmeldingen bezig ben weet ik niet waar ik na de zomer 2016 heen verhuis en dus ook niet wat ik in de zomer kan plannen :=

Lauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:24