Wat fijn! Als ik jou berichten lees, klinkt het net als Peking Expres. Dan zijn er duo's die zo snel mogelijk op een plek moeten zijn en dat moeten ze liftend doen omdat ze maar 1 euro per dag hebben te besteden. Ze moeten dan ook de locale bewoners vragen om een overnachtingsplek. Dit alles gaat op tijd en de opdrachten die ze moeten doen leveren ook nog punten op. Ken je het?
Vandaag in Aigues Mortes geweest. Prachtige stad te midden van een fort/vestiging. Prachtig daar, vol historie! Mijn huidige host had me op de motor meegenomen. Maandag heb ik een date hier haha, mag bij mijn host in ieder geval zo lang blijven als ik wil.
Wat gaat dat je er zo lang op uit gaat, en dan ook nog eens liftend! Ik volg zeker ook!
Vanuit mij universiteit wordt er elk jaar tweemaal een hitch hike competition georganiseerd door studenten. 18 oktober ga ik dus samen met een medestudent met de duim naar Budapest Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn!
Heel goed! Ik heb een super tof aanbod gehad van mijn huidige host en ik denk dat ik erop in ga. Hij vroeg of ik interesse had om op de motor met hem mee te gaan naar Afrika. Hij heeft 3 motoren en kan dan zijn transalp mee krijgen. Heb er gisteren al op gereden, dus ik denk dat ik even terug naar NL ga om mijn motorrijbewijs te halen en dan 1 van zijn motoren terug naar zuid frankrijk rijd en dan samen door naar Afrika.
Wouw das nog eens een aanbod zeg!! Moet gelijk denken aan dat programma met die 2 mannen die op de motor heel Afrika zijn door gereden. Ik zeg, absoluut doen!!
Resfeber
Geplaatst: 25-09-14 14:45
IK VOLG! Je beschrijft precies wat ik ook na mijn studie wil doen.
Pfoe pittig! Motorrijden is vooral in het begin best zwaar. Lijkt me niets om vlak na het halen van je rijbewijs direct zo'n eind te rijden. Aan de andere kant, zo pak je het wel lekker snel op
Vriend van mij is een paar jaar geleden op zn Ducati naar Italië gereden, hij was helemaal kapot! Pijn aan zn polsen e.d. omdat zijn lijf nog niet gewend was aan het zo lang in die houding zitten.
Ben heel benieuwd of je het gaat doen, zou wel tof zijn!
BaileyMix
Geplaatst: 25-09-14 22:33
Wat super super super gaaf dit! Jij leeft echt het droomleven
Alles gaat goed! Woon nu bij mijn vriend, die ik vorige week heb ontmoet. Ook een reiziger. Eerste kitesurflessen gehad van hem, onwijs tof! Vandaag is het hier overstroomt door hevige regenval, we zitten in de redzone en er worden al mensen geevacueerd. Wij wachten even af hoe het hier straks gaat, 1km verderop hier is al overstroomt. Morgen nog steeds storm, dus zal nog wel erger worden.
Wat betreft motorrijbewijs, ik heb gebeld maar moet minstens een half jaar in NL ingeschreven staan om die te kunnen halen. Ga nu dus frans leren en hem hier halen. Afrika staat iig nog steeds op de planning, gaat alleen helaas wat langer duren omdat ik eerst de taal machtig moet zijn. Sprak het vroeger vloeiend, dus zal wel redelijk snel terugkomen denk ik.