Amandavd schreef:Ik vind anders de toon van een aantal bokkers behoorlijk aanvallend hoor. Er zijn er maar een paar die echt iets bijdragen. Dat je realistisch wilt zijn richting TS snap ik, maar om dan iemand maar zeurderig, lui, verwend etc te noemen gaat te ver.
Lui en verwend zijn totaal niet genoemd en zeurderig maar een keer volgens mij. Je creëert met deze zin een sfeer die er niet is volgens mij.... TS toont volgens mensen die haar topics hebben gevolgd gewoon te weinig doorzettingsvermogen om de harde wereld van het met paarden werken vol te houden. Dat kan toch? We zijn toch niet allemaal hetzelfde? Bovendien lijkt TS fysiek het ook niet aan te kunnen: pijntje hier, pijntje daar..... Kortom ze heeft er een mooier beeld bij dan de werkelijkheid is...
En het is niet leuk dat je antwoorden leest die je liever niet wilt maar je kunt dan op zijn minst goede raad in overweging nemen toch? Mensen in dit topic hebben imo het beste met haar voor....
Een topic na de derde mislukking met als titel: ik zie het niet meer zitten en voel me totaal nutteloos.... En ben totaal te oud om nog iets van mijn leven te maken....daar zitten we toch niet op te wachten?