Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_boyke schreef:Haha wauw wat veel reactie's al! Superleuk om te horen dat iedereen naar zo'n verschillende landen zou willen. Naar mijn idee ben ik echt in het verkeerde land geboren haha, en daarom wil ik volgend jaar ook op zoek om ergens iets te huren. Ik heb hier alles, maar toch voelt het nooit echt als 'thuis'.
Heb mijn droomplekje gevonden in Essaouira, Marokko. Jep, een wereld van verschil, in alles eigenlijk. Maar ik heb me nog nooit zo thuisgevoeld als daar, het land heeft verder alles wat ik zou willen, en onwijs leuke mensen ontmoet waar ik een half jaar zou kunnen blijven om te kijken of ik het dan nog zo leuk vindt... Geloofsovertuiging daar kan lastig zijn, maar ik geloof in NL ook nergens in; al heb ik er wel gewoon veel respect voor natuurlijk. Vakantiehuisje om mee te beginnen zou ook heerlijk zijn natuurlijk (om te kijken of wonen ook zo leuk is in Marokko) en het is lekker dichtbij Nederland!
De Emiraten zag ik ook voorbij komen, grappig! Weet er eigenlijk vrij weinig van, dus ik ga even googlen!
moOby schreef:Goof schreef:
Wat is je reden om naar een van deze twee landen te willen vertrekken?
Ik ben er 2 jaar geleden op vakantie geweesthet weer is er super ( soms een beetje te warm). Er zijn veel dieren en heel veel natuur. Er zijn ook weinig mensen. Het is aleen niet de beste plaats om paarden te houden denk ik
zo ken ik nog wel veen redenen geven
TrIjNiE__ schreef:Zweden of Oostenrijk![]()
![]()
Beiden prachtige natuur. Ik ga in augustus op kamp in Zweden met een vriendin.Ik ben er nog nooit geweest maar ben nu al verkocht door de mooie foto's. En we gaan in juli naar Oostenrijk
De sfeer, de natuur, de vrolijke mensen en ja zelfs de muziek heeft iets
Goof schreef:moOby schreef:Goof schreef:
Wat is je reden om naar een van deze twee landen te willen vertrekken?
Ik ben er 2 jaar geleden op vakantie geweesthet weer is er super ( soms een beetje te warm). Er zijn veel dieren en heel veel natuur. Er zijn ook weinig mensen. Het is aleen niet de beste plaats om paarden te houden denk ik
zo ken ik nog wel veen redenen geven
Maar als je realistisch bent; is daar dan werk etc? hoe zijn de voorzieningen? Woonruimte? Zorg?
Ik ben wel eens in Kenia geweest, vond het prachtig, maar ik zou er niet kunnen wonen om alleen de natuur, ruimte en dieren.
ZeSteigert schreef:St. Maarten!!!!!
Altijd warm, prachtige stranden en (voornamelij) vriendelijke mensen