Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Ja er gaat een hele procedure aan vooraf.
Jij wordt gescreend, familie wordt gescreend. Je hebt skype 'sollicitatie'gesprekken e.d.
En dan ligt het aan jezelf, of je belt/emailt/whatevert totdat je er echt naar toe gaat.
ImkeTarek schreef:Ik ben ook van plan om dit jaar naar Australië te vertrekken om daar te gaan werken. Planning staat nu op eind september.
Ben nog heel veel aan het uitzoeken en contacten aan het leggen. Voorkeur gaat uit naar hier al werk regelen, ipv zo'n organisatie (aangezien dat ook weer een hoop geld kost en deze onderneming al duur genoeg word..). Mocht dat erg lastig worden, ga ik denk ik toch met een organisatie.
Mijn voorkeur gaat uit naar boerderij werk, liefst met paarden.
Momenteel legt een vriendinnetje voor mij contact met familie van haar ex (waar ze nog goed contact mee heeft) welke een eigen ranch hebben in Australië!
Maar heb hier ook al goeie sites voorbij zien komen! Ga dit topic dus zeker volgen!!
xEliine schreef:ze zoeken niet nog een hulpje? HahaHoi!
Ik ga 24 juni voor 7 weken naar een ranch in Canada, meerbepaald in de buurt van Kamloops! Ik heb dit alles via workaway geregeld en mag er werken als wrangler tegen kost en inwoon. Ik zal daar dus wandelingen begeleiden en met de paarden werken! Heb er heel veel zin.
Vlucht heb ik zelf betaald en verzekering hebben wij al dus dat is geen probleem !![]()
@ _MelisS : voor Frankrijk staan er leuke paardenvacatures op workaway en op helpx.net !even checken!
xEliine schreef:Je zou kunnen mailen.. Vanaf augustus hebben ze misschien wel nog iemand nodig!
Ik ga de laatste week naar een andere ranch gewoon voor vakantie. Ik moet 14 augustus terug naar Belgie omdat ik een herexamen heb![]()
anders was ik veel langer gebleven! misschien dat ik nog terugga.. maar dat is nog niet zeker
xEliine schreef:Hoi!
Ik ga 24 juni voor 7 weken naar een ranch in Canada, meerbepaald in de buurt van Kamloops! Ik heb dit alles via workaway geregeld en mag er werken als wrangler tegen kost en inwoon. Ik zal daar dus wandelingen begeleiden en met de paarden werken! Heb er heel veel zin.
Vlucht heb ik zelf betaald en verzekering hebben wij al dus dat is geen probleem !![]()
@ _MelisS : voor Frankrijk staan er leuke paardenvacatures op workaway en op helpx.net !even checken!
Cindeeh schreef:xEliine schreef:Je zou kunnen mailen.. Vanaf augustus hebben ze misschien wel nog iemand nodig!
Ik ga de laatste week naar een andere ranch gewoon voor vakantie. Ik moet 14 augustus terug naar Belgie omdat ik een herexamen heb![]()
anders was ik veel langer gebleven! misschien dat ik nog terugga.. maar dat is nog niet zeker
Ik kan al vanaf diezelfde datum als jou. Dus zoek wel echt iets voor vanaf die datum. Maar ik zoek rustog verder
_MelisS schreef:Wat leuk al zoveel reacties!
Vriendinnetje van me is weze au- pairen in Londen, in het begin beviel het haar enorm leuke familie enzo.
Na een paar weken sloeg dit echter helemaal om en ook zij had niemand om op terug te vallen.
Maakt het wel een stuk lastiger
Wel leuk ook dat er toch een hoop in de paarden werken ( logisch op bokt) Ik zelf zou naar een Camping gaan in frankrijk, in Montipouret. Vrouwtje daar heeft zelf wel een paard, ook leuk!
In de eerste instantie ook veel vacatures gezocht voor in de paarden maar in Frankrijk kwam ik er heeel weinig tegen. Wilde toch wel onwijs graag naar Frankrijk dus heb ik toch iets anders gekozen en ook hier heb ik ontzettend veel zin in !
Sushilla88 schreef:Ik werk in Denemarken, dus vraag maar wat je wil weten!
xEliine schreef:Cindeeh schreef:Klopt het dat ik moet betalen voor workaway?
Ik heb nu al zo'n leuke gevonden.
Ja workaway kost 22 euro voor 2 jaar. Maar vind het wel echt de moeite!
Iloveiswan schreef:_MelisS schreef:Wat leuk al zoveel reacties!
Vriendinnetje van me is weze au- pairen in Londen, in het begin beviel het haar enorm leuke familie enzo.
Na een paar weken sloeg dit echter helemaal om en ook zij had niemand om op terug te vallen.
Maakt het wel een stuk lastiger
Wel leuk ook dat er toch een hoop in de paarden werken ( logisch op bokt) Ik zelf zou naar een Camping gaan in frankrijk, in Montipouret. Vrouwtje daar heeft zelf wel een paard, ook leuk!
In de eerste instantie ook veel vacatures gezocht voor in de paarden maar in Frankrijk kwam ik er heeel weinig tegen. Wilde toch wel onwijs graag naar Frankrijk dus heb ik toch iets anders gekozen en ook hier heb ik ontzettend veel zin in !
Heey welke periode ga je naar montipouret?