Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mimo schreef:Wij wonen nu bijna 5 jaar permanent in Zweden en gaan echt nooit meer terug!
Långviksmon ligt 50 km ten noorden van Örnsköldsvik in de provincie Västernorrland.
Mimo schreef:Wij wonen nu bijna 5 jaar permanent in Zweden en gaan echt nooit meer terug!
Långviksmon ligt 50 km ten noorden van Örnsköldsvik in de provincie Västernorrland.
Kallandso schreef:Mimo schreef:Wij wonen nu bijna 5 jaar permanent in Zweden en gaan echt nooit meer terug!
Toffe plek ook om te wonen, die foto's in je profiel ook!
Ik had wel in Umeå willen studeren, maar dat ging niet via mijn universiteit en was voor mij zelf ook niet helemaal haalbaar. Dus nu wil ik komend najaar/winter een tripje die kant op maken
Iselda schreef:Gashmiron schreef:Ik ga in de zomer met mijn vriend 3 weken lang naar zweden met de auto,
zijn er nog plaatsen die je echt gezien moet hebben? =)
We gaan sowieso naar het volvo museum in goteborg haha
In welk deel van Zweden zoek je?
Of ga je echt heel Zweden door?
Beau_Myrthe schreef:Imre schreef:Haha, Myrthe, wij hadden afgelopen zomer in Overlida onze eerste stop!Wat toevallig!
Die ga ik onthouden, Resistance!
En bevallen? Welke camping stond je?
Prachtig gebied vond ik het toen die tijd
Imre schreef:Uhm, eentje aan een meertje.We waren er aan het begin van de avond, hebben een huisje gehuurd, zijn gaan slapen en de volgende dag weer vroeg vertrokken, dus heel erg lang waren we er niet.
Resistance schreef:Dan zal ik ook maar eens onze prachtplek delen:
[ Afbeelding ]
Ook een keer bij winter:
[ Afbeelding ]
Een stukje vanbinnen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En een stukje omgeving:
[ Afbeelding ]
(Deze foto is van de Sundance Ranch, die dicht bij ons ligt)
[ Afbeelding ]
We hebben het huis ongeveer 8 jaar geleden gekocht, en het moest compleet gerenoveerd. We hebben het allemaal zelf gedaan, en zijn er heel erg trots op!Nu zijn we bezig met appartementen (een paar zijn al af en verhuurd) maken.
Kallandso schreef:Gashmiron, als je vanuit Göteborg richting het Noorden gaat, dan kan ik je de Ristafallet (met bijbehorende camping) zeker aanbevelen
https://www.facebook.com/pages/Ristafal ... 6627755207
Gashmiron schreef:Kallandso schreef:Gashmiron, als je vanuit Göteborg richting het Noorden gaat, dan kan ik je de Ristafallet (met bijbehorende camping) zeker aanbevelen
https://www.facebook.com/pages/Ristafal ... 6627755207
wauww dat ziet er wel supermooi uit zeg!
Kallandso schreef:Iselda schreef:Umeå wil ik ook heel graag een keer heen. Heb er ook over nagedacht om daar te gaan studeren, maar vond het wel heel ver![]()
Iets te gesteld op NL en de mensen in NL haha
Je gaat in Nederland studeren nu? Dan kun je toch altijd nog op Erasmus?
Enneh, je mag best mee naar Umeå hoor!
DaphneG schreef:Resistance schreef:Dan zal ik ook maar eens onze prachtplek delen:
[ Afbeelding ]
Ook een keer bij winter:
[ Afbeelding ]
Een stukje vanbinnen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En een stukje omgeving:
[ Afbeelding ]
(Deze foto is van de Sundance Ranch, die dicht bij ons ligt)
[ Afbeelding ]
We hebben het huis ongeveer 8 jaar geleden gekocht, en het moest compleet gerenoveerd. We hebben het allemaal zelf gedaan, en zijn er heel erg trots op!Nu zijn we bezig met appartementen (een paar zijn al af en verhuurd) maken.
Ik heb ook op de Suncance ranch gereden
SoleroLove schreef:Hier een overzichtje van Zweden door de jaren heen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]