Ben momenteel enorm aan het twijfelen. Na mijn 'aupair tijd' terugkeren naar België of in Frankrijk blijven.
Vorige keer toen ik naar BE kwam, miste ik allerlei uit FR. Deze keer, een maand later, ben ik toch blij om in BE te zijn. Allerlei gewoontes terug te vinden. Maar toch vind ik de mmanier van leven in Frankrijk zalig. Het lang tafelen met een glas wijn, het avondeten is een rust/vrienden moment. Terwijl men hier in BE vroeg en snel eet.
Daarnaast heb ik vandaag gekeken naar appartementen om te huren hier in de buurt.Maar phu, niets staat me aan. Alles is zo duur, geen ruimte, veel verkeer, gestressed. Dat heb je natuurlijk in de Franse steden ook he, maar je kan er gemakkelijk buiten de stad echte rust en ruimte vinden. Ook voor pension Delco gekeken. Idem. Duur (+100/150 euro) en dan geen weide/ruimte.
Dus misschien in Frankrijk blijven? Het zou me, denk ik, niet storen. Je laat sowieso dingen achter, bepaalde gewoontes die je moet loslaten.
Ik zou graag als check in agente werken op de luchthaven. Al moet ik nazien of dat mogelijk is. Ik heb mijn hogeschool diploma toerisme + meertalig FR-NL-EN. Maar weet uit ervaring dat diploma's niet overal gelijkstaan. In BE kan je gemakkelijk check in agente worden, geen specifieke Eisen. In Fr krijg je meteen voorstel om check-in agente opleiding te volgen ( met kostprijs 2000/3000 euro :/). Dus vandaag mails gestuurd naar enkele Franse toeristische bedrijven, nagevraagd of het een mogelijkheid is of niet. Ben benieuwd!
Laatst bijgewerkt door crazygirl1 op 24-05-14 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt