Ik ben vandaag naar het reisbureau geweest en ik mijn koppie zat echt Malta waar ik nu dus totaal van af ben.

Eigenlijk hou ik van vakanties met mooie witte stranden blauwe zee en palmbomen dat is iets wat op Malta niet zo is, daar hebben ze wel wat kleine baaien maar verder geen echte stranden omdat alles daar een grote rots is.
De vrouw van het reisbureau (een goede kennis ook) adviseerde ons Cyprus of Fuerteventura, het nadeel van Cyprus is dat hoe je ook vliegt je altijd een tussen landing zult hebben, wij gaan maar een weekje maar op deze manier krijg je gewoon best een lange reistijd.
Aan de ene kant heb ik zoiets ja ik wil naar Cyprus want ik ben die kant echt nog nooit op geweest en zo ben ik bijvoorbeeld al bij Gran Canaria geweest (erg leuk) en Tenerife (niets aan) dus een keer totaal de andere kant op lijkt mij ook niet verkeerd.
Bij Fuerteventura heb ik zo snel eigenlijk geen nadelen wel een groot voordeel is (voor mij dan) dat ze daar echt lange kokos stranden hebben en dat er geen tussen landing is.
Ik heb behoorlijk wat boekjes met hotels mee gekregen die aan onze eisen voldoen dus ik ga maar even zooveren.