Nieuw Zeeland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 02:14

imd schreef:
evanescence schreef:
Daffie1986: nee totaal niet! Hoe kom je er bij?
maar wauw wat mooi! <3 daar wil ik ook wel een weekje vertoeven!

edit: kent iemand deze opleiding?
http://www.nzdairycareers.co.nz/

Ziet er goed uit!

Zoals ik al eerder aangaf, niet doen!!!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:07

Nee sorry, had het niet helemaal gelezen, ik dacht dat het echt een opleiding/studie was. Maar was gisteravond er even in gedoken en alleen al het feit dat je 15.000 moet betalen om boerderijwerk te "mogen" doen, is belachelijk natuurlijk. Kun je genoeg andere adresjes voor vinden waar je gewoon tegen kost & inwoning werkt of zelfs voor wat loon..

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:29

imd schreef:
Nee sorry, had het niet helemaal gelezen, ik dacht dat het echt een opleiding/studie was. Maar was gisteravond er even in gedoken en alleen al het feit dat je 15.000 moet betalen om boerderijwerk te "mogen" doen, is belachelijk natuurlijk. Kun je genoeg andere adresjes voor vinden waar je gewoon tegen kost & inwoning werkt of zelfs voor wat loon..

dat is waar.
Maar hierbij ga je 1dag in de 2weken naar school. En aan het einde heb je wel een diploma.
over de kosten twijfel ik ookwel. Alles daar wordt geregeld door hun. Maar je ticket zit er niet bij dacht ik.

imd

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:35

Waarom niet gewoon boerderijwerk doen en evt een studie in Nederland? Want als je dit overweegt zou ik toch eerst goed uitzoeken wat dat diploma waard is. Als je ticket er ook nog bijkomt vind ik het helemaal belchelijk duur, dacht dat die er al bij in zat.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 10:56

Over een jaar ben ik klaar met mijn melkveehouderij niveau 4 opleiding.
en het boeren in nieuw-zeeland spreekt mij erg aan. Zeker na mijn stage die ik daar gevolgd heb. Ik ben nu gewoon verliefd op dit land!

na mijn opleiding wil ik graag terug. Maar ik zoek nu gewoon wat mogelijkheden.
en ik dacht. Tja als ik daar ook een opleiding volg, is de baan garantie misschien wat hoger. En spring je niet meteen alleen in het diepe.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 11:13

Oh maar als je dan al Mvh 4 hebt zou ik zeker die opleiding niet gaan doen. Gewoon lekker aan het werk, zat boeren die jou best kunnen gebruiken hoor! Heb je (of iemand die je kent) geen connecties in Nieuw-Zeeland? Ik heb er verre familie zitten die ook een bedrijf hebben, wil tzt wel even voor je navragen hoor!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 11:53

Ja de mensen waar ik op stage ben geweest. Ik ga hun eens mailen. :)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 23:59

Ik droomde gister dat ik weer in NZ was -O-.

Een oud collega van mij heeft nu daar een baan gevonden, die is bezig met emigreren. Ik ben van harte welkom according to him, maar helaas moet ik dan echt nog even goed door sparen en eerst nog afstuderen. Het is nu trouwens ook echt een jaar geleden dat ik in Nieuw Zeeland zat! Sad sad sad.