kan iemand misschien uitleggen hoe het in zn werk gaat? wij gaan vrijdag de 18e
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LovesSam schreef:Ja! dit jaar ben ik er ook bij, mijn zusje heeft me mee gevraagd![]()
quera schreef:LovesSam schreef:Ja! dit jaar ben ik er ook bij, mijn zusje heeft me mee gevraagd![]()
Je hebt kaartjes voor Walibi
Je hebt kaartjes voor de spookhuizen. Hier staan tijden op. Dan moet je dus in de rij staan. Je gaat het huis binnen en loopt er door heen.
). Vanaf 18:00 zijn de 'scare zones' aanwezig, 6 plekken in het park waar acteurs rondlopen die je natuurlijk de stuipen op het lijf jagen
Straww_ schreef:LovesSam schreef:oke, dankjewel mijn zusje is 15 dus die mag helaas geen huis in ofwel? van 16 jaar dacht ik. Zijn de attracties na 18:00 ook nog open ?
Oei, dat weet ik niet. Misschien staat het op de site? Jup, attracties zijn open. Heel leuk om in het donker in een achtbaan te zitten
maar inderdaad in de attractie in t donker is ook gaaf!
LoveUggs schreef:Weet iemand tot hoelaat je nog naar binnen kan..
Wij kunnen namelijk pas rond 18.00 uur vertrekken van huis. En op de site staat niks geschreven.
Ook bij het bestellen van de kaartjes kan ik niks terug vinden.

Ik had op internet opgezocht of hij erin zit, en ja hoor.... Waardoor ik in de rij al wel kon janken van bangheid (haha) en in het huis amper durfde te kijken. Gelukkig leidde mijn vriend me er doorheen.
). Ik liep voorop en dacht zeker te weten dat iemand in de bosjes zat. De hele weg kwamen we niks tegen dus werden steeds banger.... Tot we bij het laatste bosje kwamen en ik zei: HIER MOET IEMAND ZITTEN. Dus ik in het bosje kijken... Ik zag niks. Tot ik 1 stap verder zette en er tóch iemand uit sprong. Wow, ik heb nog nooit zo hard gegild hahaha.