Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sannedeedee1 schreef:We hebben hier nu pas wifi, maar idd er is ook aan de rode zee negatief reis advvies, wij waren de laatste vlugt vanuit nederkand naar Egypte. Bij het de luchthaven toen we die verlieten zag je allemaal millitairen met geweren enz. Was wel even schrikken!
Rienn schreef:Ook geen malariapillen? (Sommige gebieden is het nodig) Op de site van de GGD staat wel een aantal vaccinaties, maar niets verplicht. Ik heb vorig jaar voor Egypte ook alle vaccinaties gehaald. Ik was toen blij dat ik het wel gedaan heb, aangezien ik een wortelkanaal behandeling moest en ze werken iets minder hygiënisch dan in Nederland.
Gaat over de Dominicaanse republiek.
judith__ schreef:Rienn schreef:Ook geen malariapillen? (Sommige gebieden is het nodig) Op de site van de GGD staat wel een aantal vaccinaties, maar niets verplicht. Ik heb vorig jaar voor Egypte ook alle vaccinaties gehaald. Ik was toen blij dat ik het wel gedaan heb, aangezien ik een wortelkanaal behandeling moest en ze werken iets minder hygiënisch dan in Nederland.
Gaat over de Dominicaanse republiek.
nee in Caribisch gebied heb je ook geen malaria pillen nodig, ik ga er iederjaar heen en elk jaar zonder problemen terug gekomen.
mijn vader woont er en ook hij zegt dat het niet nodig is.
wel heb je daar een bepaalde mug waarvan je knokkelkoorts kunt oplopen maar die zie je zelde en mocht je er wel door geprikt worden, hebben zij daar in het ziekenhuis uitstekende en kundige mensen er werken.
werken ook hygiënisch, ben er 1maal geweest ivm een ooglid ontsteking en het ging allemaal keurig.
arsiana_x schreef:Wij zitten hier al een week in Hurghada, zijn de 15de gelukkig nog net kunnen vertrekken. Niets raars te merken hoor.
Dat van die geweerschoten is ook dikke onzin, niets van te horen.
Zijn ook al 2 keer naar de senzo mal geweest en een keer op stap en er is niets aan de hand, ook niet op straat. Deze avond gaan we weer lekker naar de shishabar buiten het hotel.
Het enige verschil met vorige maand is dat er nu veel meer controle is, als je de parking van senzo mal op wil kijken ze je autokoffer na enzo, en als er bij ons hotel iemand binnen wil kijken ze ook met spiegels onder de auto.
Maar dat is allemaal maar preventief. Je graakt niet zomaar ergens binnen met de auto.
TS in welk hotel zit je?