Gister hebben we een heerlijke dag gehad. Lekker buiten gezeten, boodschapjes gedaan en geshoot. Tot na 12 uur 's avonds nog buiten gezeten, zou warm was het nog. Vandaag helaas regen, regen, regen. Dus we chillen hier een beetje. Foto's bekijken enzo. Ideeën voor morgen plannen.
We beginnen zo alweer aan de terug reis. We hebben hier heerlijke dagen gehad vol met mooi weer (op 1 regendag na) hartelijke mensen, geweldige omgeving en prachtige paarden. We willen nog niet weg maar morgen helaas weer aan het gewonen werk. We hebben genoten en zullen jullie deze week(en) mee laten genieten van onze foto's.
Hele goede terugreis! En super dat jullie ondanks al de ellende met de vluchten toch hebben kunnen gaan en er van hebben genoten, ben onwijs benieuwd naar de foto's!
Volgens mij hebben jullie genoten! Heerlijk meiden! Verheug me op de rest van de ongetwijfeld prachtige plaatjes
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-13 12:54
Zit hier op mijn werk maar met mijn gedachten nog in Rougnac hoor! Kan niet wachten om met de foto's aan de slag te gaan. Wat obstakels qua reis gehad maar die vallen in het niet bij de ervaringen daar!!!