Engeland Frankrijk Nederland Belgie Duitsland Spanje Portugal Amerika (California, Arizona, Nevada, Utah, Florida, New Jersey, New York, Pennsylvania, Virginia, DC, Maryland, Delaware, Connecticut) Canada Oostenrijk Griekenland Italie Turkije
Anoniem
Geplaatst: 18-06-13 01:05
Engeland Frankrijk Duitsland Italië Portugal Spanje België
België, Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Frankrijk, Spanje, Luxemburg... Triest rijtje eigenlijk Maar ik ben van plan om nog heeel wat meer van de wereld te zien
Europa: Nederland Duitsland Frankrijk Engeland Spanje Portugal Italië Griekenland Canarische eilanden
Buiten Europa: Egypte Namibië Canada China (ff overstappen in Hongkong ) Nieuw-Zeeland
Over een week kan ik USA, LA toevoegen maar dat is wederom enkel een tussenstop op de weg naar huis In september/oktober ga ik voor een weekje naar Denemarken om enkele van mijn huisgenoten hier op te zoeken.
Nieuw-Zeeland heeft de meeste indruk nagelaten. Misschien ook omdat ik hier langer dan de gemiddelde vakantie ben. Wat een prachtig land! Canada en Namibië waren overigens ook erg indrukwekkend
paardje1983
Geplaatst: 18-06-13 13:36
Hou je vast, hier komt mijn lijst
Nederland Belgie Luxenburg Zwitserland Oostenrijk Frankrijk Spanje Italie Griekenland Duitsland Polen Tsjechie Slowakije Hongarije Slovenie Denemarken Engeland Kroatie Egypte Turkije Marokko Canarische Eilanden Verenigde Staten Canada Brazillie Peru Domunicaanse Republiek Singapore China India Zuid Afrika Kenia Botswana Zimbadwe Tanzania Nieuw Zeeland Australie
Volgens mij heb ik de meeste landen nou wel gehad.
Nederland België Duitsland Luxemburg Frankrijk Italië Spanje + Balearen Griekenland Turkije Engeland Ierland Jamaica China
CarolineCF
Geplaatst: 19-06-13 15:37
O jeeeee - heel veel. Ff denken: Belgie, Duitsland, Denemarken, Tsjechie, Oostenrijk, Engeland, Frankrijk, Slovenie, Kroatie, Malta, Cyprus, Italie, Spanje, Portugal, Tunesie, Curacao, Aruba, Jamaica, Venezuela, Tobago, Barbados, Canada, Verendigde Staten, Kenia om maar wat te noemen (waarschijnlijk ben ik nog het nodige vergeten ... )
Rosannee_
Geplaatst: 20-06-13 00:03
Engeland Schotland Ierland Denemarken Duitsland Frankrijk Spanje Italie Luxemburg Andorra Oostenrijk Griekenland En ik ben welleens door belgie heen gereden, niet echt op vakantie.
In oostenrijk, duitsland en frankrijk ben ik meerdere keren geweest.
Uuuh... Curaçao en kenia (drie maanden en twee jaar oud was ik daar, dus daar weet ik niet zo veel meer van), engeland, denemarken, noorwegen, frankrijk, belgië, italië, portugal, spanje, duitsland, polen, taiwan, mexico, guatemala, honduras, oostenrijk, zwitserland en nederland natuurlijk en de afgelopen maanden heb ik gereisd door ecuador, peru en colombia en ik ben nu op trinidad en tobago. Qua bes of meeste indruk kan ik niet kiezen, maar op deze trip ben ik tweeenhalve maand in ecuador geweest omdat ik daar zo ontzettend genoot (en ik ben nu vijf maanden onderweg). Mijn volgende stop is de usa (ny, minnesota en oregon) en canada. Vandaar uit kom ik in september/oktober weer terug.
Binnen europa ben ik verliefd op frankrijk, engeland en duitsland, maar eigenlijk heeft alles wat speciaals
Meeste landen in west en zuid Europa (behalve Spanje; wel 2 x Barcelona, maar oh wee als ik zeg dat dat hetzelfde als Spanje is, dat kunnen mijn Catalaanse vriendinnen niet waarderen).
De VS een stuk of tien keer (vooral de westkust en oostkust).
Japan, Hong Kong en Macau (!). En Japan heeft het meest indruk gemaakt, gewoon vanwege de compleer andere leefstijl, maar hoe vaak ik ook in de VS ben geweest, elke keer weer verbaas ik me over de grootte, de afstanden.
Mandyy
Geplaatst: 23-06-13 15:59
Cuba Dominicaanse Republiek Duitsland Egypte Engeland Frankrijk Italië Spanje
Belgie Duitsland Frankrijk Spanje Turkije Portugal Griekenland
Ik ben niet zo van verre reizen. Vond Turkije al een ellende om naar toe te vliegen. Tjah, de meeste indruk? Alle landen/plaatsen die ik bezocht heb waren heel toeristisch, buiten de warmte leek het net Nl.
Nederland Belgie Frankrijk Luxemburg Engeland Ierland Oostenrijk Zwitserland Tsjechie Italie Duitsland IJsland Isla Margarita Amerika (Florida en paar keer New York) Zuid Afrika Egypte Tunesie
Land wat het meeste indruk heeft gemaakt? Florida, in negatieve zin. Wat een vreselijke opgezette, overdreven en toeristische boel was dat zeg. Kwam de 3 weken echt met moeite door. Nooit meer van mn leven Meeste indruk in positieve kant... IJsland qua natuur, gewoon érg bijzonder! En Zuid Afrika gewoon voor de vakantie in het algemeen. 6 weken daar geweest en door familie wegwijs gemaakt, dus totaal anders dan de standaard 3-weekse vakanties die aangeboden worden.
Wat nog érg hoog staat op mn wishlist: Combinatie Canada & Alaska, Japan, Marokko, Panama en een wintersport in Lapland.
Nederland België Duitsland Ierland Spanje Italië Noorwegen Zwitserland Frankrijk - vasteland en Corsica Amerika Griekenland - Kreta en Karpathos
Dat was het geloof ik wel
gonnyvdz
Geplaatst: 26-06-13 11:52
Nederland! Duitsland Denenmarken België Luxemburg Oostenrijk Zwitserland Frankrijk Spanje Egypte Tanzania Canada Amerika
Tanzania was voor mij het meest indrukwekkende land, ik heb echt de binnenlanden gezien doordat mijn zus er al 4,5 maand stage liep. Canada wil ik nog een keer naar toe omdat ik toen te jong was om er nu nog iets van te vinden qua herinneringen.
Lestria
Geplaatst: 26-06-13 12:04
Nederland België Luxemburg Duitsland Oostenrijk Zwitserland Frankrijk Italië Spanje Portugal Engeland Fins Lapland Griekenland Singapore Maleisië Thailand Sri Lanka Malediven
Sri Lanka heeft bij mij wel de meest positieve indruk achter gelaten. Zo'n divers land met zulke lieve mensen. Heel erg verrassend.