Ik woonde thuis.
De ene vakantie was een trektocht door zweden en noorwegen. Dat is vooral duur qua leven.
En in 2009 3 weken in canada rond getrokken met mijn hele familie (zussen + mannen, opa, ouders en 1 kleinkind).
Beide onvergetelijke reisen en het geld meer dan waard. Maar ik ben ook vaak gewoon wezen kamperen (wel altijd buitenland) en dan vind ik eigenlijk ook onwijs lekker.
Wij houden het eerst maar bij wintersport (familie vakantie) en goedkope zomervakanties.
Denk dat 2014 we naar de waddeneilanden gaan. Dan is onze kleine geboren en +/- 1 jaar en onze oudste 3 jaar.
Dan zi eik het buitenland niet zitten.
Maar hubs en ik willen ooit naar australie. Dus dat wordt ook een giga dure vakantie
canada koste ik dacht 2300 p.p. (camper + vlucht) en dan moet je de kosten van de campingplekken, eten etc nog er bij rekenen. En we waren met 12 personen dus 27.600 voor de vlucht en campers. Mijn zussen waren al getrouwd dus betaalde eten en drinken zelf. Mijn hubs was toen nog mijn vriend, en ik was studentje, en wij hebben 1 week aan boodschappen betaald (voor 4 personen).
Goedkope vakantie voor ons dus

Norwegen/Zweden koste ook klauwen met geld maar geen idee hoeveel.
Ik denk zo'n 3000 euro voor 3 personen