Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lauraP schreef:Ik ben net terug, heb echt een geweldige vakantie gehad!
Het opdringerige was soms wel vervelend, maar als je reageert zoals ze niet verwachten houden ze gelijk op haha
blond_queen schreef:lauraP schreef:Ik ben net terug, heb echt een geweldige vakantie gehad!
Het opdringerige was soms wel vervelend, maar als je reageert zoals ze niet verwachten houden ze gelijk op haha
Hey dan was je er in dezelfde tijd als mij.![]()
haha op een keer gingen mijn vriendinnen en ik ons als gekken gedragen en allemaal rare geluiden maken om die mensen af te schrikken, maar t werkte helaas averechts. Er werd 3000 lira op een vriendin van mij geboden en even later 10000...
Undefined schreef:Weet iemand hier een beetje hoe het zit met de tijdstippen waarop je alcohol mag halen? Hoorde ergens dat dit 's avonds niet meer mag?
Wij gaan in Augustus. Nu willen we niet op stapvakantie maar 's avonds wat drinken is toch wel leuk en we gaan wel een aantal avonden stappen.
Boras schreef:Undefined schreef:Weet iemand hier een beetje hoe het zit met de tijdstippen waarop je alcohol mag halen? Hoorde ergens dat dit 's avonds niet meer mag?
Wij gaan in Augustus. Nu willen we niet op stapvakantie maar 's avonds wat drinken is toch wel leuk en we gaan wel een aantal avonden stappen.
Tussen 22.00 - 6.00 uur mag geen alcohol worden verkocht in winkels.
Als als toerist merk je daar verder niets van. Veel stapplezier dus
lauraP schreef:blond_queen schreef:Hey dan was je er in dezelfde tijd als mij.![]()
haha op een keer gingen mijn vriendinnen en ik ons als gekken gedragen en allemaal rare geluiden maken om die mensen af te schrikken, maar t werkte helaas averechts. Er werd 3000 lira op een vriendin van mij geboden en even later 10000...
Ja klopt, voor jou was het dan ook een examenreis zeker? Gefeliciteerd met je diploma!
Mijn vriendin spreekt vloeiend frans en dat spreken ze natuurlijk niet dus ze hadden geen idee wat ze moesten zeggen.
Terug lopen mekkeren ()hielp ook goed, dan hielden ze ook op. Het allerbeste helpt als je met een jongen loopt, dan laten ze je gelijk met rust.