Woensdag 8 dagen Turkije, in Juli 8 dagen in Zuid-holland met vrienden en begin augustus 3 weken ponykamp begeleiden.
Rosanne__
Geplaatst: 26-05-13 15:02
PeerAppel schreef:
In Mei naar Side (Turkije) en in de zomervakantie naar Hardenberg.
Hardenberg? Haha, ik woon daar heel dichtbij. Wat wil je daar gaan doen ?
Mickyl
Geplaatst: 26-05-13 15:03
Ik ben (helaas) net terug van 2 weken Florida. In juli of augustus ga ik dan nog naar een instructieweek in Friesland met paard. En in september waarschijnlijk nog een weekje Kreta (of ander eiland).
haha c-esther, ik heb geen geliefde in Egypte, er staat mijn geliefde Egypte. Ben al heel vaak in Sharm el Sheikh geweest, en vind het er helemaal super, vandaar dat ik er deze zomer nog graag een keer heen wil.
Ga jij er werken? omdat je er voor langere tijd heen gaat?
Ik had graag mee gegaan naar Egypte, ben er ook helemaal verliefd op, en helemaal op Sharm el Sheikh. Ben inmiddels al tien keer in Egypte geweest en het is er altijd heerlijk. Misschien gaan we in de herfstvakantie nog een weekje, ik hoop het.
Van de zomer ga ik samen met me vriend 8 dagen naar Bulgarije, Sunny Beach. Voor mij de tweede keer, maar de eerste keer Sunny Beach, ik heb er in iedergeval veel zin in.
In januari ben ik al een week met mijn lief naar Egypte geweest. In september/ oktober gaan we mijn verjaardag vieren waar we elkaar hebben leren kennen op Kreta. Kunnen we meteen familie en vrienden opzoeken.