Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:21

eenitraM schreef:
ginouque schreef:
JAAAAA ZWARTE CROSS, ik hou ervan!!

Ik sta niet op de camping, woon er maar 10 minuten vanaf en dat weekend zelfs maar 5 minuten.

Heb er al zon zin in!

Ik heb gehoord dat die ACDC gozer al een aantal jaren opde zc komt, maar dan gewoon als bezoeker, niemand die t doorheeft :')

Ik zoek een plaats waar ik kan douchen. Ik hoor allemaal horrorverhalen over die douches daar :=

Ik woon er een paar minuten vandaan. Laat maar weten als je echt hoge nood hebt hoor :P

miss_lizje

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:37

De douches van zwarte cross vallen 100% mee! Ik vond ze zeer proper en ruim, daarnaast ook genoeg heet water! Ik vond pukkelpop vele malen erger. Daar waren de jongens en meiden gemengd en had je zo'n mini cabine waar je je ook in moest uit en aankleden. Alles was zeiknat altijd.

Bij zwarte cross heb je in het midden van die bankjes met kleding ophang haakjes. Als je niet te preuts bent kan je je voor een groot deel daar al uitkleden. Met alle meiden onder elkaar zou dat geen groot probleem moeten zijn. Zo wel, kleed je je gewoon tot je ondergoed uit en doe je dat pas uit in de douche of sla je een handoek om je heen. Daarnaast ga ik meestal smiddags douchen. Ik weiger smorgens in die lange rij te gaan staan. Smiddags stond ik vaak genoeg met maar +- 2 mensen en 1 keer zelfs helemaal alleen!

Wel zou ik slippers aanraden, maar die draag ik eerlijk gezegt altijd wel als ik op vakantie ben.

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:44

Ik ga dit jaar voor het eerst! Van donderdag tm zondag op de camping. Heb ook al horror verhalen gehoord over de wc en de douche! Wordt altijd 1 groot feest heb ik gehoord. En nu maar hopen op een beetje lekker weer! :D

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:58

De wc's zijn prima, zowel op de camping als op het terrein :j

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 23:38

Ik weet niet hoe de douches op de bezoekerscamping zijn maar crewcamping valt nog mee. klein dat wel en als je pech hebt koud water maar ach.iedereen loopt er zo bij dus.maak.me er niet zo druk om :p hoorde wel dat het vorig jaar wel.beter was dan voorgaande jaren.
en zoals te lezen van andere bokkers hier is het.nog best te doen

wc's zijn idd prima ook op t terrein

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 00:01

Wc's prima???? Dan tref ik zeker altijd de verkeerde? >;)
Spoeltoiletten gaan nog net, Dixies ga ik echt niet aan beginnen.
Ze worden ook echt met de dag smeriger en die lucht die dr hangt... :r :r

Meestal is kwestie van verstand op 0 en gaan!

Douches vind ik ook niet zo heel geweldig. Ik hoef namelijk niet zo nodig van alles bloot te zien. Ik zet altijd mn tas voor mn douche hokje en kleed me daarin uit en weer aan.

Ga aankomend jaar voor de 5e keer! *\o/* *\o/* Normaal altijd in tentje, van t jaar gelukkig een caravan kaart!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 00:08

Ik ga altijd naar de spoelwc's inderdaad, Dixies vermijd ik :))

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 06:48

Dixies zijn walgelijk en waren binnen no-time out of wc papier Ging er alleen snachts naartoe, maar dat was meer voor de afstand. Ik loop ook altijd liever naar de spoelwc's en heb altijd van die papieren wc overleggers bij me.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:06

Ik vond de douche ook niet echt het probleem. De wc's op de camping waren dramatisch. Ze maakten steeds een helft schoon, die dan dus dicht was. Dan werd binnen no time de andere helft van boven tot onder onder gescheten. Dan wisselden ze en was de net schone helft ook weer binnen no time ondergescheten. Echt verstand op nul en gaan. En ogen dicht. haha. De wc's op het terrein zijn wel wat beter, maar ook niet echt lekker schoon.

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:21

IK ga dit jaar ook voor de eerste keer, hebben direct maar een camping kaart aangeschaft.
heb er echt super veel zin in :)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:27

Vorig jaar die toiletten die overstroomd waren.... :r En serieus gewoon mensen die tot hun enkels door de drek gingen waden om naar binnen te komen.... Ik ben echt niet zo kieskeurig, maar toen ben ik toch maar doorgelopen naar het volgende blok :=
Wij staan sinds vorig jaar op Camping Lovelei (ong 10 min lopen) en dat bevalt prima! Douches op het terrein daar zijn ook best te doen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:26

Beste tijd om naar de wc te gaan is s morgens ergens tussen 5.00 en 6.00, dan is t lekker rustig :')

Tussen 8.00 en 12.00 kan ik gewoon niet. Dan is t zooo druk en zo ranzig.
Ik moest zooo ontzettend nodig, maar ik kon gewoon niet! Had gewoon een slotje er op zitten en ging echt kapot van de buikpijn.

Wilde zelfs nog de Dixies gaan, die werden net schoongemaakt. Maar daar stonden binnen no time 20 mannen omheen, met allemaal een wc rol in dr handen, dus dat lukte ook niet meer :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 12:15

Gelukkig is het op de crewcamping allemaal nog redelijk schoon ;-) En ik vermijd ook de dixies..
Bleh, wat je daar allemaal tegenkomt! :r
En dat terwijl ik niet snel ergens vies van ben :')

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:37

Dixies vermijd ik ook haha, mocht iemand niet op campingterrein willen douchen, ben je hier welkom hoor!

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 13:55

Picassox schreef:
Haha, je moet ook niet denken dat je effe lekker kan douchen op de ZC hoor. :+ Dat is gewoon heel wat dagen afzien!

Nee hoor, voor mij niet.
Ik loop gewoon even tussendoor naar huis :Y)

Aantal jaar geleden werd er zelfs bij ons aangebeld door vieze zwarte cross gangers of wij een meertje wisten waar ze in konden wassen. Mn moeder heeft ze uiteindelijk maar bij ons laten douchen haha.

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 14:27

ginouque schreef:
Dixies vermijd ik ook haha, mocht iemand niet op campingterrein willen douchen, ben je hier welkom hoor!

Ik meld me! Hahah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:14

tjah het verbaasd mij ook elk jaar weer dat de dixies op de zwarte cross smerig zijn. Terwijl het op Truckstar wel meevalt. Fris blijft het niet. Maar je moet toch wat :')

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:12

marjo_elise schreef:
ginouque schreef:

Ik meld me! Hahah!

+:)+

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:25

Ik meld mij ook! :D Ben er nou 3 jaar heen geweest, alleen op de zondag, het is voor ons 100 km.
Waarschijnlijk gaan we nou op de camping, met mijn vriend en wat vrienden. Mijn vriend heeft er al meerde keren een heel weekend gestaan. Hun gaan altijd naar een zwembad in de buurt om daar even te douchen en te zwemmen.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:11

ginouque schreef:

+:)+[/quote]

haha hebben we direct een locatie voor de boktmeeting. haha.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:15

wreckh schreef:
ginouque schreef:

+:)+

haha hebben we direct een locatie voor de boktmeeting. haha.[/quote]

Whaha idd :P

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:18

Ik weet het nog niet. Vorig jaar wilde ik gaan maar kon ik niet en hoorde ik van vrienden dat het wel meeviel allemaal.
Normaal zijn ze echt heel enthousiast over de cross dus ben nu toch aan het twijfelen. Ga ook nog naar solar.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:26

Douches vallen mee, wc's zijn soms heel vies. Maar zwarte cross is wel iets unieks op zich zelf. Heb nog nooit zulke gezelligen (okee soms ook wel heel simpel) mensen om me heen gehad. En op 2 insidentjes na heb ik de tijd van mijn leven gehad. Gewoon doen dus :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:30

Dat is zeker waar! Die paar dagen ranzigheid overleef ik wel, zou t niet willen missen iig :D

Misschien neem ik nog wel een mini wc mee in de caravan ofzo als t lukt :')

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:33

Nou ik kan je vertellen. Met de benodigde fastfood die daar vooral te krijgen is, met dramatisch te kort aan vezels zul je niet tot nauwlijks voor een "grote behoefte" naar de wc te gaan. Teminste, ik heb zeker de laatste 2 dagen met buikpijn gelopen omdat ik dus door het voedel echt niet naar de wc kon!