Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EvaC schreef:Ik meld me ook weer! Ik de afgelopen paar maanden eigenlijk alleen maar meegelezen.
Het is nog wat ver vooruit maar vriendje en ik willen rond kerst en oud & nieuw dit jaar naar Las Vegas. We zaten te denken aan 7 dagen totaal zodat we ook naar de Grand Canyon kunnen of een ander nationaal park. Dit wil ik ook graag doen omdat vriendje nog nooit in de USA is geweest. We willen graag een hotel aan de strip, wat is een echte aanrader? Ik heb 10 jaar geleden eens in het Luxor gezeten maar zou nu graag wat anders proberen.
Nadir schreef:Washington State en Oregon lijken mij ook heel gaafStaat zeker nog op mijn lijstje!
Wat vreselijk balen Sundral.....
Wat gaaf dat je in LA gaat studeren Pempy!! Waar ga je wonen? En wat ga je precies studeren?
Yasmine schreef:Pempy schreef:Ik vertrek op 21 januari naar Los Angeles om daar voor een halfjaar te studeren aan Santa Monica College.
Heb er superveel zin in maar wel spannend, aangezien ik helemaal alleen ga en daar nog niemand ken!
Ben wel al 2 keer in LA geweest dus weet wel een beetje wat ik kan verwachten.
Zijn er hier nog meer die in Amerika gaan studeren of hebben gestudeerd aan een college?
Ik heb een semester in Canada gestudeerd aan de University of British Columbia in Vancouver, dat is vergelijkbaar met Amerika. En ik vond het fantastischZit je in een residentie van de universiteit zelf? Dat zou ik zeker aanraden, dan kan je makkelijk contact maken met andere studenten.
Nadir schreef:Yasmine, je hoeft geen nieuwe aan te vragen, een ESTA is 2 jaar geldig. Behalve als je paspoort verlopen is en je dus een nieuw paspoortnummer krijgt.
Guinevere schreef:Dallista, waar ben je geweest in Alabama? Wij hebben toevallig net een ieniemienie stukje van Alabama gezien en dat was inderdaad erg mooi, maar de meeste mensen vinden het juist een van de lelijkste staten.
Guinevere schreef:Eva, als je behalve Las Vegas ook naar de Grand Canyon en een of meer andere parken wil kan je beter een paar nachten in Vegas doen en de rest in de buurt van de parken. Afstanden hier zijn groot en als het donker wordt moet je echt oppassen voor loslopend wild enzo. Ik heb in Vegas zowel off de strip een hotel gehad (geen aanrader, op de strip is leuker) als heel goedkoop ($27 voor een gigantische suite in het Imperial Palace) als duur (Palazzo). Voor een nachtje is zo'n luxe hotel erg leuk (tip: doe het via Priceline of Hotwire), maar als je 6 dagen ofzo gaat zou ik voor de rest gewoon een iets goedkoper hotel uit de middenklasse nemen.