5 januari waarschijnlijk Avoriaz.. Meer mensen daar eens geweest? Ik ski, wel op korte skietjes, van een meter ongeveer
Angelkisssss
Geplaatst: 19-09-12 17:18
Voor mij is het koningsleiten geworden. Iemand daar nog ervaring met leuke pistes of leuke restaurants?
Fee_
Geplaatst: 20-09-12 23:15
Ik meld mij ook weer.
Angelkiss, de panorama-alm oftewel de kippetjesbar!
Ga al vanaf mijn geboorte elk jaar naar Gerlos, Oostenrijk zo ook dit seizoen. Wanneer weet ik nog niet, maar dat we gaan is zeker. Vanaf mijn derde jaar sta ik op de skies. Maar sinds ongeveer acht jaar ben ik op mijn snowboard te vinden.
En om er maar meteen een blooper in te gooien
heb er overigens nog steeds last van, schouder kan niet veel hebben.. Maar kan er nog steeds wel om lachen hoor.
Angelkisssss
Geplaatst: 21-09-12 08:42
Bedankt Fee, ik ga het onthouden .
Grappig filmpje, maar wel een beetje banketstaaf val. Ik ben zelf ook een beetje op zo'n manier gevallen, doordat er een skiër achter op me kwam. Bij mij is m'n elleboog uit de kom gegaan en alle banden vertrekt. Ben nu 2 jaar verder en heb er ruim een jaar fysio bij nodig gehad en een brace voor maanden. Nu gaat het redelijk gelukkig.
capopjekop
Geplaatst: 21-09-12 11:16
Dat zijn altijd van die lekkere valpartijtjes ja
Ik ben laatst met een vriendin naar Landgraaf geweest. Gingen we proberen faky te rijden, maar dat is allemachtig lastig. Een bocht ging wel, maar de andere voelt heel tegennatuurlijk. Ook nog 2 filmpjes gemaakt
Eerste keer gaat altijd fout
Daarna steeds iets hoger en harder geprobeerd, alleen daar geen filmpje van.
Koningsleiten gaat familie van ons altijd heen, die hebben er een huisje. Tips heb ik niet voor je, maar van wat ik van hun foto's gezien heb is het wel een onwijs mooi gebied daar.
Koningsleiten is eigenlijk hetzelfde gebied als Gerlos. Met de pas kan je het hele gebied door. Dus eht een aanrader om eens vroeg op pad te gaan en dan van het ene gebied naar het andere gebied. Zoals Zell am Ziller, Gerlos etc. Heel leuk!
Angelkisssss
Geplaatst: 21-09-12 13:00
Dat was ook een reden om richting koningsleiten te gaan, flink groot gebied. En vroeg op pad hou ik wel van, lekker tochtjes maken . En daarnaast een beetje apre-ski.
tenerife
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-12 14:01
Waar kun je leuk apres skien in zillertal 3000. Zitten dus tussen hippach en mayrhofen, maar we willen een paar dagen de afdaling doen in andere dorpen, dan daar apresskien en dan met taxi terug.
Iig dus mayrhofen, Gerlos en hippach zelf, maar verder?
Cin cin in Gerlos. Little london. en nog wel wat. In andere dorpen weet ik niet.
DieL_Zor
Geplaatst: 21-09-12 18:58
Icebar en Brück'n stadl in Mayrhofen Icebar is heel Hollands, Brück'n stadl veel meer 'buitenlanders' maar wel erg gezellig. Bij Kaltenbach stonden bij de gondel allemaal buitenbarren, was ook erg gezellig vorig jaar. En in Hippach zit de Yeti-bar, die is ook wel leuk. Dit zijn ook de enige waar ik echt geweest ben dus verder weet ik het ook niet
De pistes (en off-piste ) van Kaltenbach en Hochfügen zijn ook ontzettend mooi trouwens, echt genieten!
Willen jullie alvast rondkijken in Zillertal 3000? En meelachen met blunders en gekke momenten ? Dan kan ik straks onze films wel hier neerzetten ?
Zie ook weer bekenden voorbij komen hier
Aii Angelkissss dat is zuur van je schouder. Geen last dat die er nog regelmatig uitschiet? Vriendinnetje van me had precies hetzelfde, maar is nu na 2 jaar drama en fysio geopereerd om alle weefsels weer aan elkaar te zetten en die bleek nog meer kapot dan ze al dachten Pijnlijk als ik het allemaal zo hoor.
O god, Kaltenbach. Hou op... Ben daar jankend (ja echt waar)de piste af gekomen.. Die pistes waren zo onwijs glad, vond het echt dood eng. En vind het echt niet snel eng hoor en huilen doe ik ook niet snel..
Nee ik oefen niet op de borstelbaan, ik ga hooguit 1x per jaar eens naar een indoorhal omdat ik het mis, maar niet echt om te oefenen. Ik stap in Oostenrijk op mijn board en that's it
Wij zijn afgelopen jaar naar Flachau geweest, echt een aanrader Komt misschien ook wel doordat we in het hotel zaten naast de skilift. Volgend jaar gaan we Tirol Ben erg benieuwd!
Tirol is gezellig Wij zitten op de piste, ideaal en gezellig, alleen met stappen minder handig, moet je weer helemaal omhoog klimmen, maar dan ben je nuchter als je boven bent.