Volgend jaar wil ik denk ik interrailen in het Oostblok, maar dan wel helemaal alleen.
Ik probeer wel altijd zo licht mogelijk op vakantie te gaan. Sommige mensen hadden 3x mijn bagagegewicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ah dankje, handig om te weten! Haha, lijkt me echt bizar inderdaad, klaverbladen invoegen op de fietsloveshadow mijn vriend had onze fietsen meegenomen met het vliegtuig (ik zat daar toen al een paar maanden, was eerst gaan werken daar). Fietsen huren is duur aangezien wij meerdere weken op stap gingen en het hele eiland rondgingen, was huren geen strak plan (vonden ook vooral verhuur voor een rondje in de stad). En niemand fietst daar. Je fietst dus ook gewoon op de ringweg (snelweg) vooral bij Reykjavik was dat gek... klaverbladen invoegen op de fiets. Maar de ringweg is zo rustig, zelfs in de zomer, dat je vaak niemand tegenkomt.
Eleandra schreef:Nee, had je andere topic niet gezien denk ik! Wat leuk dat je zo'n gezellig reismaatje hebt gevonden! Heb je toevallig een linkje? Lijkt me echt geweldig om zoiets te doen maar een reismaatje lijkt me wel fijn bij het liftenIk weet niet of je mijn andere topic gezien hebt? Het reismaatje wat op een van de linkjes staat heb ik via een reisforum gestriktNa 4 weken samen was het nog steeds super gezellig, dus met een beetje lef kom je overal!