Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Ik snap ook niet dat je het eten niet lekker vindt? Heerlijk juist, vlees van de grill en heerlijk gekruid. Moussaka, stifado, keftedakia, bifteki en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Lauwttje schreef:Ow, ik ben écht dol op het Griekse eten! Tsatsiki, Suzuki, en al helemaal die écht verse komkommers
gewoon de salade enz. Hier in NL gaan we eigenlijk altijd wanneer er iets te vieren is naar een Grieks restaurant, genieten joh!
__PrinCes schreef:Weet iemand hoe het met de prijzen zit?
Is uit eten gaan bijvoorbeeld erg duur?
Sheran schreef:Ik ga hier even meelezen voor reistips (vooral: hoe kom ik er zo goedkoop mogelijk?). Het is een droom van mij om naar Griekenland te gaan, maar helaas is het steeds onbetaalbaar voor mij. Ik zou dan trouwens niet zoals de meesten van jullie in de zon gaan zitten, ik wil ein-de-lijk eens het culturele Griekenland zien waar ik nou al zoveel jaren dingen over leer (ik studeer Grieks en Latijn) maar nog nooit ben geweest... Ik wil naar de Olympos en Delphi en Marathon en Athena en en en en...
Sheran schreef:Ik ga hier even meelezen voor reistips (vooral: hoe kom ik er zo goedkoop mogelijk?). Het is een droom van mij om naar Griekenland te gaan, maar helaas is het steeds onbetaalbaar voor mij. Ik zou dan trouwens niet zoals de meesten van jullie in de zon gaan zitten, ik wil ein-de-lijk eens het culturele Griekenland zien waar ik nou al zoveel jaren dingen over leer (ik studeer Grieks en Latijn) maar nog nooit ben geweest... Ik wil naar de Olympos en Delphi en Marathon en Athena en en en en...