Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb zelf nog nooit hoeven overstappen, maar als ik me niet vergis zorgt KLM in Amsterdam er in ieder geval voor dat de koffers automatisch worden overgepakt. In het vliegtuig wordt vlak voor de landing omgeroepen naar welke terminal overstappers moeten. Maar ik weet niet hoe dat in Parijs zit en misschien verschilt het per vliegmaatschappij.
Je kunt altijd even de klantenservice van je vliegmaatschappij bellen om te vragen hoe dat precies zit maar bij het inchecken aan de balie zullen ze je ook wel uitleg geven
Goede reis en veel plezier alvast! joyce83 schreef:nee we komen om 22 uur in parijs aan en moeten om 23.20 weer met het volgende vliegtuig mee op PARIS CDG.
Neem aan dat het wel georganiseerd is dat we gelijk doorverwezen worden?

Ach ja het is voor de eerste keer, verre reis en we zijn al niet van die wereldreizigers daarom is het ook wel wat spannend voor ons.
Vliegen vind ik echt niet eng.
) Dat was even een retourtje Australië, in een week tijd
Maargoed, toen reisde ik heen met een groepje en terug met assistance .
Ik ben altijd bang dat er ineens iets mis is met mijn paspoort, of dat er ineens een verdachte substantie in mijn handbaggage wordt gevonden. Tel mijn gebrekkige engels er bij op en het is ook eigenlijk wel gedoemd te mislukken

! Fijn dat de vlucht zelf meeviel, londen stelt qua afstand idd niets voor. Dat hyperventileren ervoor was wel vervelend! Maar hoop dat 't zo is meegevallen dat dat in de toekomst niet meer gebeurt
Komt vast goed
!
Als je bang bent dat er iemand stiekem iets in je spullen stopt - er zijn van die kleine slotjes te koop waarmee je je ritsen aan elkaar vast kunt maken, zodat het lastig wordt om stiekem iets in je spullen te stoppen. Je kunt je koffer eventueel laten sealen op het vliegveld als dat je ook een vertrouwder gevoel geeft
En geen zorgen om je Engels - als ze je belangrijke dingen willen vragen en ze merken dat er een taalbarrière is, dan zullen ze wel voor een tolk zorgen
Goede reis en veel plezier daar! Ben jaloers op al jullie mooie bestemmingen

, in de bloei van z'n leven ) dood op z'n slaapkamer hebben gevonden. Hartaanval.
Denk dat m'n stiefvader niet anders gewild zou hebben
.
! Scheelt weer iets
Wel erg fijn dat je assistance kreeg, ik wist niet eens dat die mogelijkheid bestond. London Heathrow overleef je wel, alles spreekt wel voor zich en anders zijn er genoeg mensen om je te helpen
Sterkte!