Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eerst wist ik het zeker, nu ist ghana, of amerika of australie, ghana, amerika, australie, ghana, amerika, australie... Amerika, australie en afrika lijken me allemaal leuk, maar in afrika kan ik mijn opdrachten niet goed maken vrees ik. Andere mmz-studenten zijn op een normale school terecht gekomen. Maar het lijkt me een onwijs mooie ervaring want daar ben je constant bezig metecht grote veranderingen. Australie zou ik heen gaan voor de natuur en engels, amerika om zijn cultuur en voor mijn engels. Ik heb 1 eis, het moet er warm zijn (ik reis rond februari t/m mei/juni). Vervelend...

Ga je zelf ook iets doen?

ievie schreef:Hoihoi!
In 2010 heb ik 3enhalve maand vrijwilligerswerk gedaan in Ghana met kinderen met een verstandelijke beperking. Heb daar zoveel mooie herinneringen aan. Het is al bijna twee jaar geleden dat ik ging, maar nog bijna dagelijks denk ik: in Ghana hadden we dit, of deden we dat..
Als iemand meer info wil, vraag het hier of stuur me een pb!
Ik was overigens gewoon bij een lokale organisatie (opgericht door Nederlanders) wat heeeeel veel geld scheelt..
quera schreef:ievie schreef:Hoihoi!
In 2010 heb ik 3enhalve maand vrijwilligerswerk gedaan in Ghana met kinderen met een verstandelijke beperking. Heb daar zoveel mooie herinneringen aan. Het is al bijna twee jaar geleden dat ik ging, maar nog bijna dagelijks denk ik: in Ghana hadden we dit, of deden we dat..
Als iemand meer info wil, vraag het hier of stuur me een pb!
Ik was overigens gewoon bij een lokale organisatie (opgericht door Nederlanders) wat heeeeel veel geld scheelt..
Zou je mij informatie willen sturen?
. Ik ben pas 3 maanden terug maar denk er ook nog heel erg veel aan.. Waar heb je precies gezeten? Bij Hand in Hand ofniet?

ik heb een weblog bijgehouden misschien kan je daar iets meer uithalen (annehoefnagels.be-more.nl) ik merk namelijk bij alles en iedereen dat het zo lastig vertellen en samen te vatten is. Als je echt gerichte vragen hebt mag je altijd pben natuurlijk!
Waar heb je gereisd?