Mijn vriend was vorig jaar naar Lloret, die zei ook: Eens maar nooit weer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn vriend was vorig jaar naar Lloret, die zei ook: Eens maar nooit weer.

Maar das ook zonde van het geld natuurlijk. Nu was het weer bij ons ook gewoon echt KOUD en veel regen, das ook niks. M'n vriendin en ik zijn allebei een dag ziek geweest ook, je trekt het gewoon niet de hele tijd
Ik had het er lastig mee dat je gewoon nooit even een plekje voor jezelf hebt om even stil te liggen ofzo, want 24/7 lopen mensen in een straal van 20 cm om je tent heen en elk moment kan er een of ander vreemd persoon naar binnen komen vallen.
Haha.
Maar wij hadden ook de hele week zon en super weer.
heb geen zin om in een waterplas te gaan slapen.. 
Veerle_88 schreef:Woehoeee net geboekt! Van 10 tot 17 juli, allerlaatste 5 pers tent!
Had op de site van terpstra nog wat gelezen over uitgaansmogelijkheden en
'de stoep' sprak mij aan qua muziek enzo, iemand ervaring met deze kroeg?
En hoelaat moet je terug van stappen zijn? En wat als je dat niet bent?

Torinootje schreef:Fack dat is echt kak! Ja we gaan wss morgen boeken.
Maarja als ik zorg dat ik alles in bekertjes drink kunnen ze niet zien wat ik drink.
Controleren ze veel dan?
, wij zaten in een stacaravan. De Braskoer is wel een aanrader wel gezellig daar, wij waren helaas maar een midweekje en niet in het hoogseizoen dus is het wat rustiger enzo.
Marit schreef:Noortje_444 schreef:Huh maar als je geen 16 bent kan je dan ook op de camping niet gewoon drinken?!
Ben ik de enige die dit gewoon heel normaal vind? Als je geen 16 bent mag w gewoon niet drinken, punt. Dat is toch gewoon logisch?
Marit schreef:Noortje_444 schreef:Huh maar als je geen 16 bent kan je dan ook op de camping niet gewoon drinken?!
Ben ik de enige die dit gewoon heel normaal vind? Als je geen 16 bent mag w gewoon niet drinken, punt. Dat is toch gewoon logisch?