Wie wilt met mij in de zomer van 2012 op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:00

_Nancy schreef:
x_elisa schreef:
xdniesje(denise , 17): van 1 Juli t\m 10 augustus; liefst 8 a 10 dagen, vliegreis. In een hotel of apartement. Wensen: Zon,warmte, uitgaan, leuk stadje, eventueel dagjes op pad, shoppen, lekker relaxen.

Natasja__ (Natasja , 17): van 16 juli t/m 31 augustus: Vliegreis, voorkeur voor Spanje, hotel of appartement. Wensen: Veel warmte en zon! Uitgaan, winkeltjes bekijken (shoppen), zonnen, voorkeur gaat uit naar een zwembad, liever geen zee maar verder geen problemen met het strand.

Marlis (Marlissa, 18): Week 30, 31, 32. 23 juli t/m 5 augustus
. Vliegreis/busreis, geen voorkeur voor land, hotel/appartement/huisje, niet te duur, veel warmte en zon liefst ook strand, shoppen, uitgaan

Michelle (Bizzybijtje, 17, tegen de tijd van de trip 18 :) ): geen voorkeur, kan eigenlijk alle weken :) vliegreis, hotel/appartement/huisje. Lekker weer graag :')
Niet te duur, winkelen, uitgaan, zonnen :D

x_elisa (Elisa , 20) : 1 juli t/m 30 augustus: vliegreis/busreis, hotel appartement of gezellig op de camping, niet te duur. Wensen: Zon, uitgaan, shoppen, aan het strand liggen, leuke uitstapjes. En veel gezelligheid :)

_Nancy (Nancy, 19, in mei 20); Datum: Geen voorkeur.
Vliegreis, appartement/huisje, half-pension (ontbijt en diner). Wensen; Zon, warm, uitgaan, winkeltjes, strand, ontspannen.

kimmysan (Kimberly, 18); Voor de datum nog niet een directe voorkeur.
Vliegreis of met de auto ook niet zo'n probleem, ik heb mijn rijbewijs, appartement, alleen ontbijt of half-pension. Wensen: niet al te duur, shoppen, warm, strand, uitgaan, ontspannen!

Ik wil ook meee! :) Ik ben naar egypte geweest vorig jaar, was ook leuk, maar is wel wat duurder. Ik denk je het beste met zijn allen een appartement kunt nemen, dat is in verhouding een stuk goedkoper dan een hotel. Meeting lijkt mij zeker een goed idee!

kimmysan

Re: Wie wilt met mij in de zomer van 2012 op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:01

Over Turkije, Alanya schijnt daar het uitgaanswalhalla te zijn.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:05

Auto kan idd ook als het te doen is.
Heb ook mn rijbewijs :) Dus meerdere met rijbewijs.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:07

Ja kan je lekker wisselen en brandstofkosten delen. Al ben ik een keer naar Zuid-Frankrijk geweest met de auto en dat was wel echt ver vond ik :P Dus als je dan nog doormoet naar Spanje... Ben in een ver verleden ook wel eens in Italie geweest met de auto, dus is allemaal te doen. Maar heb eigenlijk geen idee of dat wel echt zoveel voordeliger zou zijn?

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:08

kimmysan schreef:
Over Turkije, Alanya schijnt daar het uitgaanswalhalla te zijn.

Ik ben daar ook geweest :D Daar is inderdaad echt heel veel te doen 's nachts/'s avonds!
:)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:08

kimmysan schreef:
Ja kan je lekker wisselen en brandstofkosten delen. Al ben ik een keer naar Zuid-Frankrijk geweest met de auto en dat was wel echt ver vond ik :P Dus als je dan nog doormoet naar Spanje... Ben in een ver verleden ook wel eens in Italie geweest met de auto, dus is allemaal te doen. Maar heb eigenlijk geen idee of dat wel echt zoveel voordeliger zou zijn?

Lang rijden is het wel ja :+
Geen idee of het qua kosten veel zal schelen.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:19

Ik weet ook niet of het veel zal schelen, waar het wel in scheelt is een hoop uren :').
Zou iemand dat kunnen uitrekenen wat de kosten zoude zijn totaal per auto. Denk ook aan tolheffing, is dat er nog?

Trouwens we moeten ook denken aan overnachting tussendoor, denk niet dat we alles in een keer door kunnen rijden etc etc....

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 22:22

Opzich heeft het wel wat.. Gaan we eerst stappen in de ene stad en dan door naar onze echte plek.. Ben benieuwd of het scheelt! Met het vliegtuig vind ik nog best spannend.. En daar heb je ook vervoer naar nodig.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:42

Vervoer naar het vliegtuig is niet zo'n ramp denk ik zo. :) Hier kunnen we vast wel door ouders/familie gebracht worden, of misschien zelfs gewoon met de trein. En in het buitenland zijn taxi's vaak niet zo duur, ligt aan hoever het appartement van het vliegveld ligt. Gok op zo'n 15/20euro, en dan kan je met ze 4tjes in de taxi.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:12

xdniesje schreef:
Opzich heeft het wel wat.. Gaan we eerst stappen in de ene stad en dan door naar onze echte plek.. Ben benieuwd of het scheelt! Met het vliegtuig vind ik nog best spannend.. En daar heb je ook vervoer naar nodig.

Dat is inderdaad ook leuk! :)

Natasja__ schreef:
Ik weet ook niet of het veel zal schelen, waar het wel in scheelt is een hoop uren :').
Zou iemand dat kunnen uitrekenen wat de kosten zoude zijn totaal per auto. Denk ook aan tolheffing, is dat er nog?

Trouwens we moeten ook denken aan overnachting tussendoor, denk niet dat we alles in een keer door kunnen rijden etc etc....

Als er iig 2 mensen een rijbewijs hebben, dan kunnen we wel in één keer door toch? Ik heb niet zo'n probleem met langer rijden.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:15

kimmysan schreef:
xdniesje schreef:

Dat is inderdaad ook leuk! :)

Natasja__ schreef:

Als er iig 2 mensen een rijbewijs hebben, dan kunnen we wel in één keer door toch? Ik heb niet zo'n probleem met langer rijden.

Maar dan hebben we maar éen auto.. en kunnen met hooguit 5 in een auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:32

Rijbewijs hier. En 6 past makkelijk, beetje proppen. En er kan er natuurlijk ook nog 1 in de kattebak als jullie niet te veel zooi mee nemen. 8ste op het dak en op de trekhaak nummer 9.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:32

Ik heb misschien tegen die tijd ook mn rijbewijs :) Liever niet, maar als het nodig is ;)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:42

Hier nog een rijbewijs :j :)

Maar er passen maar 5 mensen in de auto he.. En dan moet bagage er nog bij,, dus ik weet niet of dat wel zo verstandig is.. :=

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:44

Zou ik me kunnen aanmelden? Mij lijkt het ook heel tof! en same problem als TS!

Wat eh willen jullie weten enzo? :+
Probeer wel even wat:

Chanien (20), 3,5 jaar relatie, gek van stappen en feesten en houd zeker wel van een drankje! Ik hou ook van de zon en ehm tja ik heb een rijbewijs.. ik kan alleen de 3e week van augustus niet :+
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 10-01-12 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:44

Afbeelding

:))

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:45

Haha :=

Daar heb je een apart rijbewijs voor nodig :j
En daar ga ik niet voor op om op vakantie te kunnen hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:47

Voor zo eentje waarschijnlijk wel :P Maar met een klein aanhangertje kan je gewoon met B en daar kan nog steeds veel in.

Of jullie dames nemen gewoon wat minder zooi mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:47

Ik word gepusht ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:51

Bizzybijtje schreef:
Ik word gepusht ;(

Wasn't me.

@Astaloca
Goeie avond
Derde week van augustus is denk ik geen probleem want meerdere kunnen er dan niet :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:53

@Asyaa ok super! :) Ik ben 2 jaar geleden met Gogo meegeweest naar Rimini, ook heel leuk! :j vorig jaar met Arke! :) Ook prima.. Gogo is wel leuker, doordat je dan weet waar je allemaal heen kunt in de omgeving, evenals beachmasters :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:59

x_elisa schreef:
xdniesje(denise , 17): van 1 Juli t\m 10 augustus; liefst 8 a 10 dagen, vliegreis. In een hotel of apartement. Wensen: Zon,warmte, uitgaan, leuk stadje, eventueel dagjes op pad, shoppen, lekker relaxen.

Natasja__ (Natasja , 17): van 16 juli t/m 31 augustus: Vliegreis, voorkeur voor Spanje, hotel of appartement. Wensen: Veel warmte en zon! Uitgaan, winkeltjes bekijken (shoppen), zonnen, voorkeur gaat uit naar een zwembad, liever geen zee maar verder geen problemen met het strand.

Marlis (Marlissa, 18): Week 30, 31, 32. 23 juli t/m 5 augustus
. Vliegreis/busreis, geen voorkeur voor land, hotel/appartement/huisje, niet te duur, veel warmte en zon liefst ook strand, shoppen, uitgaan

Michelle (Bizzybijtje, 17, tegen de tijd van de trip 18 :) ): geen voorkeur, kan eigenlijk alle weken :) vliegreis, hotel/appartement/huisje. Lekker weer graag :')
Niet te duur, winkelen, uitgaan, zonnen :D

x_elisa (Elisa , 20) : 1 juli t/m 30 augustus: vliegreis/busreis, hotel appartement of gezellig op de camping, niet te duur. Wensen: Zon, uitgaan, shoppen, aan het strand liggen, leuke uitstapjes. En veel gezelligheid :)

_Nancy (Nancy, 19, in mei 20); Datum: Geen voorkeur.
Vliegreis, appartement/huisje, half-pension (ontbijt en diner). Wensen; Zon, warm, uitgaan, winkeltjes, strand, ontspannen.

kimmysan (Kimberly, 18); Voor de datum nog niet een directe voorkeur.
Vliegreis of met de auto ook niet zo'n probleem, ik heb mijn rijbewijs, appartement, alleen ontbijt of half-pension. Wensen: niet al te duur, shoppen, warm, strand, uitgaan, ontspannen!

Astaloca (Chanien, 20, in juni 21); Datum: Geen voorkeur, derde week augustus kan ik niet..
Vlieg/busreis, acc. geen voorkeur, eten ook geen voorkeur :+ . Wensen; Relaxen, uitgaan, winkels en veel zon!

Dan voeg ik mij er ook maar bij. :D

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 00:24

Aardig grote groep al! Had ik niet verwacht :)

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:44

Ja gezellig!

Als ik het zo zie is eind juli de beste datum.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 00:49

Inderdaad eind juli! Maar dat bespreken we allemaal nog. Zullen we het voorlopig bij dit lijstje houden en een datum en plek afspreken voor een meeting?