_Nancy schreef:x_elisa schreef:xdniesje(denise , 17): van 1 Juli t\m 10 augustus; liefst 8 a 10 dagen, vliegreis. In een hotel of apartement. Wensen: Zon,warmte, uitgaan, leuk stadje, eventueel dagjes op pad, shoppen, lekker relaxen.
Natasja__ (Natasja , 17): van 16 juli t/m 31 augustus: Vliegreis, voorkeur voor Spanje, hotel of appartement. Wensen: Veel warmte en zon! Uitgaan, winkeltjes bekijken (shoppen), zonnen, voorkeur gaat uit naar een zwembad, liever geen zee maar verder geen problemen met het strand.
Marlis (Marlissa, 18): Week 30, 31, 32. 23 juli t/m 5 augustus
. Vliegreis/busreis, geen voorkeur voor land, hotel/appartement/huisje, niet te duur, veel warmte en zon liefst ook strand, shoppen, uitgaan
Michelle (Bizzybijtje, 17, tegen de tijd van de trip 18): geen voorkeur, kan eigenlijk alle weken
vliegreis, hotel/appartement/huisje. Lekker weer graag
Niet te duur, winkelen, uitgaan, zonnen
x_elisa (Elisa , 20) : 1 juli t/m 30 augustus: vliegreis/busreis, hotel appartement of gezellig op de camping, niet te duur. Wensen: Zon, uitgaan, shoppen, aan het strand liggen, leuke uitstapjes. En veel gezelligheid
_Nancy (Nancy, 19, in mei 20); Datum: Geen voorkeur.
Vliegreis, appartement/huisje, half-pension (ontbijt en diner). Wensen; Zon, warm, uitgaan, winkeltjes, strand, ontspannen.
kimmysan (Kimberly, 18); Voor de datum nog niet een directe voorkeur.
Vliegreis of met de auto ook niet zo'n probleem, ik heb mijn rijbewijs, appartement, alleen ontbijt of half-pension. Wensen: niet al te duur, shoppen, warm, strand, uitgaan, ontspannen!
Ik wil ook meee!