Straks naar Alcatraz! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Straks naar Alcatraz!

Nicole schreef:Hallo allemaal
Mag ik me hier ook melden? Ik wil het nieuwe jaar zeker voor 3 of 6 maanden naar Amerika! Nu alles rustig uitzoeken en kijken waar ik allemaal heen wil
MacavityL schreef:Nicole schreef:Hallo allemaal
Mag ik me hier ook melden? Ik wil het nieuwe jaar zeker voor 3 of 6 maanden naar Amerika! Nu alles rustig uitzoeken en kijken waar ik allemaal heen wil
Leuk!! Ik weet niet wat je wilt doen in Amerika? Rondreizen mag volgens mij maar voor maximaal 3 maanden (op een toeristenvisum)..
Guinevere schreef:Oeh Alcatraz!! Wij zijn een keer met de avondtour meegeweest en dat was geweldig! Wat vond je ervan?
Ben heel benieuwd, heb een paar jaar geleden een boottocht rond het eiland gedaan maar ben er niet op geweest.
we vliegen met Air Berlin (vanaf Düsseldorf, via Tegel).

Wat zijn jullie belevenissen met sportwedstrijden?

Liek_ schreef:naar de Ulta in New Jersey
) niet zo bijzonder. Wat is er zo leuk aan? Of bedoel je iets heel anders?
Ze verkopen daar een nagellakmerk China Glaze wat in NYC bijna helemaal niet te vinden is! En aangezien het in de vs veel goedkoper is ga ik lekker mn slag slaan daar aan nagellakjes, make upjes enz 
Heb jij je huis ook versierd?
mag ik ook even meedoen (zal wel veel op meelezen neerkomen, beetje druk momenteel
)