Vorig jaar ben ik naar Zell Am See geweest, heb ik me suuuuper geamuseerd, was alleen met een vriendin

Dit jaar gaan we naar Kirchberg. Is het leuk daar?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
felinetibor schreef:Anneert schreef:Wanneer was jij in Gerlos Feline? Toen wij vorig jaar in Zillertal waren, was het echt al warm. Sneeuw was nog net te doen, maar bv bij bepaalde pistes, waar iedereen naar een lift moest, was het echt al snel papperig, was op die berg waar je ook de afdaling naar Gerlos kan doen
Ik was er in de voorjaarsvakantie, dus de laatste of een-na-laatste week van februari. Het was echt heel erg koud, twee dagen of zo. En het had ook echt veel gesneeuwd. De rest van de dagen was het wel gewoon normale temperatuur. Maar toen we aankwamen was het wel helemaal groen, op de pistes na dan.
citroen schreef:@love_urla Wouw wat een super vette foto's!*wilt naar italie* maar ouders vinden het te prijzig.. Mag ik vragen wat jullie ongeveer totaal kwijt zijn voor een wintersport vakantie? Misschien dat ik dan nog een poging kan wagen om ze over te halen voor in 2013!
Tenzij we natuurlijk 2012 niet overleven
citroen schreef:@love_urla Wow zo duur!![]()
Wij zij voor tsjechie ongeveer kwijt met zn 4e:
Liftpas voor 8volle dagen: :€600
Appartement incl ontbijt : €400
Ski huur: :€200
Avond eten totaal met zn 4 : €700
Drankjes&eten op de piste :€150
En dan eten we echt elke dag smiddags op de piste lekker vol! Gluewijntje, patatjes hamburger jummieHeerlijk elke avond uit eten!
![]()
Edit; kleine fout.
In Oostenrijk gingen we echt hooguit aan de ski piste chocomelk drinken zo duur dat het daar is
Anneert schreef:felinetibor schreef:Hmm.. Zit die echt op de piste zelf of niet?
Nee in het dal, meer bij de parkeerplaatsen bij de lift. Ben niet zo duidelijk geweest, denk ik, sorry