We waren om 3 uur bij een rivier aangekomen waar we 20 KM op zouden afgaan met de stroom mee op een luchtbed/bootje, was echt een enorme ervaring en ik ben over mijn waterfobie heen. Ik heb alleen een A diploma dus ik vond het eigenlijk vrij eng om in water te gaan, al helemaal omdat het geen zwembad was ik heb daarbij ook nog eens poedersuiker oren die niet onder water mogen want dan krijg ik geheid een oorontsteking maar desondanks mijn angsten etc was het onwijs gaaf, ik ben verbrand, het was 30 graden! We waren rond 8 uur klaar en rond half 10 weer thuis, gingen we douzen en omkleden en weer weg naar de vrienden om te grillen was een latertje geworden dus
Vandaag hebben we eigenlijk vrij weinig gedaan, enkel een wandeling van 3 kwartier, voornamelijk in een beekje doorgebracht in het bos omdat het in de zon te heet was (mijn schouders doen nogal pijn nu in aanraking met de zon ) dus was het heerlijk verkoelend om in een beekje te staan
Ik heb geen foto's meer gemaakt, misschien vandaag. Het scheen vanacht onwijs hard te hebben geonweert, maar voor de verandering heb ik er door heen geslapen, wat echt nooit voorkomt, word altijd wel van alles wakker nu heb ik de flitsen gemist het hoosde ook
Voor mensen die jaloers zijn, een troostje Hoosde echt flink hard, maar is zo hopelijk over, we moeten de hond nog uitlaten (uur lopen) en boodschappen doen
En in NL is er eindelijk een prachtige blauwe lucht.... hopen voor je dat het wat beter weer word! hoewel het wel een erg mooi gezicht is altijd zo'n storm lucht! mooie foto!
Morgen word het gewoon weer mooi weer dus daar ben ik niet bang voor haha, gelukkig het waait ook allemaal wel snel over dat heb je als je tussen bergen ligt!
En, heb je mooi weer??? Hier is het weer prima te doen
Zit steeds te checken of je nog foto's hebt Wij gaan zondag naar Duitsland en na daar een week te zijn geweest gaan we nog 15 dagen naar Oostenrijk... kom met jouw foto's alvast een beetje in vakantiestemming (plus dat ze gaaf zijn om naar te kijken natuurlijk!)
Het was vandaag weer onwijs heet niet echt ver gaan wandelen, wel een minishoot met de hond gehouden haha dus die foto's zal ik straks wel plaatsen tof dat je lekker naar duitsland gaat!
Ja echt zin in! Oostenrijk ook, ben ik nog nooit geweest (tel die keer dat we erdoor gereden zijn niet mee ) Frisse lucht, ruimte, heerlijk Hoelang ben totaal daar??