Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Noah schreef:Tulandro schreef:Je moet ook NOOIT helemaal achteraan in het midden in de 747 van KLM gaan zitten.. die stoelen kunnen niet naar achteren omdat er een wand achter staat. Heerlijk met een nachtvlucht. Iedereen lekker de stoelen kantelen, en jij zit op een stoel die veel en veel te ver rechtop staat.
Dit is onzin, alle stoelen kunnen even ver naar achter op de 747. Alle stoelen zijn precies hetzelfde in de klm toestellen, alleen in de C-class zijn grotere stoelen. En in de comfort class staan ze verder uit elkaar.
(...)
_Noah schreef:Tulandro schreef:Je moet ook NOOIT helemaal achteraan in het midden in de 747 van KLM gaan zitten.. die stoelen kunnen niet naar achteren omdat er een wand achter staat. Heerlijk met een nachtvlucht. Iedereen lekker de stoelen kantelen, en jij zit op een stoel die veel en veel te ver rechtop staat.
Dit is onzin, alle stoelen kunnen even ver naar achter op de 747. Alle stoelen zijn precies hetzelfde in de klm toestellen, alleen in de C-class zijn grotere stoelen. En in de comfort class staan ze verder uit elkaar.
.
daNiielle_ schreef:Als je meer beenruimte wil, boek dan eerste klas??
Je kan het ook anders kijken: Hadden ze gekozen voor beenruimte, konden er minder stoelen. Dus minder pasagiers = duurder ticket
verography schreef:vjestagirl en dan moet de voorste plek niet gereserveerd zijn. Toen ik nog met mijn ouders vloog zaten er ook mensen snel vooraan die weggestuurd werden omdat mijn papa voorraan gereserveerd had. Hij is heel lang, 1.95, en invalide (hij loopt nog maar 5 meter ong. en dat doet hij op spieren ipv botten/kraakbeen) vanwege ernstige slijtage. Geluk puntje voor mij en mijn moeder dat wij ook altijd voorraan zitten
.