Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:Heb me geen moment onveilig gevoeld hoor in Curacao
Dat zou ik sowieso verkiezen boven dominicaanse, dat lijkt me nou weer helemaal niets vanwege die berovingen en geweld..
als je een soort boulevard wil moet je niet in Curacao zijn, Aruba heeft dat weer welMaar Aruba is alles Amerikanen....Moet je ook maar willen
_Tamara schreef:Bedankt voor de link!
We willen eigenlijk graag op 1 plek blijven. Het is ook niet de bedoeling om rond te reizen, maar lekker een strandvakantie met wat dagjes weg. Zitten ook een beetje met de schoolvakantie, dus maximaal 11/12 dagen.
Het lijkt mij erg leuk om naar Seaworld te gaan, dus misschien dat we dan daar een hotel boeken voor 1 nacht en dan de volgende dag weer terug gaan.
Rytir schreef:Florida ben ik ook geweest, erg leuk als je van pretparken houdt. Wij zijn toen 5 dagen begonnen in Orlando, toen naar clearwater gereden met een huurauto. Best mooi (vooral het nabij gelegen sanibel island, daar waren toen volop zeekoeien). De stranden was ik niet zo enthousiast over maar wij zaten vlakbij een rivier die in zee uitkwam. Na clearwater en de everglades zijn wij weer terug gereden naar orlando en hebben daar weer een paar daagjes gehad. Moet alleen eerlijk zeggen dat ik het niet echt een 'vakantiegevoel' vakantie vond. Een vriendin van mij heeft het gecombineert met een tocht door de keyes en die vertelde dat je dat daar meer hebt. Maar dan moet je weer wat meer rondreizen dus. Als je dan toch echt een strandvakantie met een dergelijke vibe wilt zou ik florida niet aanraden...