ja in dld is het zo dat een huis bij meerdere makelaars te koop mag staan,makelaars mogen vrij alle huizen in verkoop nemen.
dus ja,je komt veel dezelfde huizen tegen op internet,en verder kan je en beetje plaatselijke makelaars opzoeken,als je een beetje weet waar je heen wil verhuizen..
rommulus
idd dat is het vervelende er van (soms zit er zelfs ook nog prijs verschil in )
ik heb al heel wat af gespit in die omgeving, helaas zonder veel resultaat heb wel mooie huizen gezien maar die zijn dan net te ver weg of zijn te duur ik had begrepen dat er ook veel huizen onderling verkocht worden zonder internet gepasseerd te hebben, dus mocht je wat tegen komen ....of wat zien ..
w hebben hier krantjes vol met huizen die aangeboden worden en die geen makelaar zien...maar ja of dat de omgeving is waar je wil gaan wonen...liggen allemaal net iets verder van de plek af waar je nu zoekt denk ik...
rommulus
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-11 14:15
we zoeken tot een half uur over de grens zo ongeveer (hoe dichter bij de grens hoe beter ) niet te noordelijk van leer tot aan emlichheim, zo iets
Anoniem
Geplaatst: 19-09-11 08:38
sorry voor omhoog schoppen,maar volgens mij is kan dit topic wel weer actiever...
vriendje en ik gaan,mettertijd,ook eens rustig nazoeken en uitpluizen hoe wonen in duitsland in elkaar steekt. werken beide in/naast Arnhem,dus net over de grens rondom Emmerich/KLeve/Elten/Goch zou een goede optie zijn.
Meer bokkers die kant opgegaan? wat hebben jullie met je paard gedaan?
Ik heb een pony,aan huis zie ik zelf niet perse zitten,vind een pension ook prima. Wordt dat in die streek veel gedaan,of kan je dan beter net over de grens juist in Néderland je paard neerzetten??