Meid ik hoop voor je dat je vindt wat je zoekt want je gaat wrs toch wel, alle goedbedoelde adviezen worden in de wind geslagen.. en ik duim voor jou en je kindje dat het goed mag gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Meid, wat ben jij verschrikkelijk snel op je teentjes getrapt. Reageer eens wat kalmer en volwassener
Er worden hier alleen maar goede tips gegeven. Het valt me ieder topic weer op dat je bijna als een springveer door het topic stuitert, maar wanneer er realistische tips komen wordt je opeens boos.
Wanneer je een topic opent, dan weet je wat voor reacties er komen, zeker met dit soort topics.
Trek er lering uit op een positieve manierOok ik heb ervaring met dit soort dingen en je weet nooit wat er kan gebeuren, maar het risico opzoeken is weer een ander uiterste.
Je moet het zelf weten hoor, echtMaar je manier van reageren is niet erg vriendelijk, ook niet naar de goede tips.
JessAndHope schreef:Met daten heb je gewoon het risico dat het verkeerd gaat, klaar. Ik heb hier in NL 3 gozers gedate die toch echt een heel stuk beroerder waren en waarvan er 1 zelfs de bak in ging voor moord, iets wat ik ook niet wist toen ik um date'e.....Dus alleen omdat het engeland is zou het levensgevaarlijk zijn? We leven niet meer in het onschuldige nl hoor, neem alphen maar als voorbeeld, vroeger gebeurde dat soort dingen alleen in amerika...
MarcoBorsato schreef:Seks an sich is niet onverantwoordelijk, maar meegaan met iemand die je niet kent is dat wel. En natuurlijk is dat in NL net zo stom als in Engeland, met het verschil dat je daar de weg niet weet. Ben je ooit wel eens in Londen geweest? En wist je dat je bepaalde taxi's niet moet nemen, omdat die niet geregistreerd staan en dus onveilig zijn?
Als jij op pad gaat, zonder je goed voor te bereiden, in een 'opwelling' ja, dan noem ik dat onverantwoordelijk. En gewoon stom, als je een baby meeneemt.
En misschien is het wel ware liefde, en wat maakt de seks dan nog uit, maar zorg dat je ten alle tijde veilig en voorbereid bent. Gelukkig is Londen een veilige stad, met veel camera's en politie, maar wat er achter de voordeur gebeurt ziet niemand.
zap schreef:JessAndHope schreef:Met daten heb je gewoon het risico dat het verkeerd gaat, klaar. Ik heb hier in NL 3 gozers gedate die toch echt een heel stuk beroerder waren en waarvan er 1 zelfs de bak in ging voor moord, iets wat ik ook niet wist toen ik um date'e.....Dus alleen omdat het engeland is zou het levensgevaarlijk zijn? We leven niet meer in het onschuldige nl hoor, neem alphen maar als voorbeeld, vroeger gebeurde dat soort dingen alleen in amerika...
Ik vind je hier toch een beetje raar redeneren. Of ik moet het verkeerd hebben. Je zegt dat je in NL 3 gozers gedate hebt die een stuk beroerder waren..... hoe weet je dat? Je hebt hem toch nog niet ontmoet als ik het goed begrijp? Is hij wie hij is en zoja, weet je dat zeker? Je denkt dat hij is wie hij verteld dat hij is.... hoe vaak gaat dat op? Eerlijk!?
Je hebt het alleen over de reis gehad. Waar verblijf je? Je kan moeilijk dag in dag uit in een kroeg hangen (goedkoop wordt het dan ook niet overigens). Blijf je bij hem?
Je zegt zelf op zoek te zijn naar een serieuze relatie. Liefde wacht en is er echt over 2 maanden nog hoor...
Ik vind het zelf eigenlijk ook een beetje niet zo slim. Cityhoppen en een gozer in de kroeg tegenkomen is toch echt iets heel anders dan bewust voor een jongen naar een stad afreizen en daar verblijven.
Nemurin schreef:.
En dat is alles dat ik wou doen. Tips geven - ik ga er zeker niet van uit dat je meteen een moordenaar of gestoorde hebt getroffen en daarmee ben ik vrij zeldzaam in dit topic.
Nemurin schreef:Dan heb ik daar inderdaad overheen gelezen. Geen reden voor jou om mij keihard af te snauwen terwijl ik tenminste redelijk tegen je praat - als je altijd zo doet kom je nog een keer in de problemen want er zijn ook mensen die veel minder pikken.
Als je gewoon goed voorbereid bent en zo volwassen bent als je zelf zegt EN een goedkope reis kunt vinden, niks aan de hand toch?
Maar ik wil je wel waarschuwen voor een mogelijke teleurstelling. Als het geen prins op wit paard is kan dat namelijk behoorlijk hard aankomen.
En als je eerder weer terug naar Nederland blijkt te willen omdat jullie elkaar ineens echt niet uit kunnen staan, reken dan maar dat dat je veel geld gaat kosten.
Wederom spreek ik uit ervaring. Zowel van mijzelf als van mijn broertje.
En dat is alles dat ik wou doen. Tips geven - ik ga er zeker niet van uit dat je meteen een moordenaar of gestoorde hebt getroffen en daarmee ben ik vrij zeldzaam in dit topic. Misschien dat je dat wat zou kunnen waarderen of in ieder geval negeren als het je niet boeit. Maar afbekken ben ik niet van gediend, dat doe je maar tegen je ouders.
MarcoBorsato schreef:Ik heb je geen prutsmuts genoemd, dat heb je er zelf van gemaakt. In fact, niemand heeft jou een prutsmuts genoemd. Dat je op seksgebied dingen doet die ik niet zou doen, maakt me niet uit, maar als je er mee geconfronteerd wordt doordat je het benoemt op internet, moet je daar maar mee dealen, jij creëert zelf het beeld dat ik van je heb.
Sting schreef:Ik ben zelf frequent internetdater, waar ik nog niet de juiste ben tegengekomen. Ik ben daarvoor naar Amsterdam gereisd en heb wel meer langere tripjes gemaakt. Ik heb nou eenmaal OV en vind het geen probleem om te reizen. Wat is dan precies het probleem, buiten dat deze jongen toevallig over de grens woont?
Ik ken Jess niet persoonlijk, maar spreek dr af en toe in HK topic en ze wekt bij mij de indruk dat ze echt wel weet waar ze mee bezig is. Dat er direct gesuggereerd wordt dat ze met deze jongen het bed in zal duiken lijkt me dan ook wat snel. Ik denk dat er vast een hotelletje geboekt gaat worden en het vast gewoon gezellig wordt. En als hij niet de ware blijkt, dan niet, toch? Als je zoveel overeenkomsten hebt via mail/msn, waarom dan niet eens kijken of dat IRL ook zo is? Is dat niet zo, dan is het jammer maar helaas en gaat het leven door.
Wel ben ik met jullie eens dat ze iets rustiger mag reageren, maar ik kan me voorstellen dat ze zich aangevallen voelt.
JessAndHope schreef:MarcoBorsato schreef:Ik heb je geen prutsmuts genoemd, dat heb je er zelf van gemaakt. In fact, niemand heeft jou een prutsmuts genoemd. Dat je op seksgebied dingen doet die ik niet zou doen, maakt me niet uit, maar als je er mee geconfronteerd wordt doordat je het benoemt op internet, moet je daar maar mee dealen, jij creëert zelf het beeld dat ik van je heb.
Zoals je het daar neer zette kwam het op mij over of ik het voor de sex deed, misschien volgende keer iets anders formuleren?
Dus jij vind, omdat ik een scharrel heb een het goed kan vinden met een vriendin en dr vriend, dat ik dus onverantwoord ben? Dat noem ik dus wel degelijk kortzichtig. Ik krijg het gevoel dat ik nu veroordeeld word omdat ik oppen ben over hoe ik over sex denk. Had ik mn klep dichtgehouden was ik een verantwoordelijk iemand die inderdaad een leuke jongen wil ontmoeten?
JessAndHope schreef:Ik denk dat het probleem is dat veel mensen niet geloven in 'internetliefde', maarja, ik ben van mening dat je iemand net zo goed tegen kan komen op internet als in de kroeg...
!
JessAndHope schreef:Ik denk dat het probleem is dat veel mensen niet geloven in 'internetliefde', maarja, ik ben van mening dat je iemand net zo goed tegen kan komen op internet als in de kroeg...
En inderdaad, het mocht wel wat rustiger van mijn kant, maar bekijk het ook eens van mij kant... ik heb het gevoel dat ik een meisje van 8 ben wat in bescherming moet worden genomen omdat ze niet helemaal goed bij dr hoofd is en niet weet wat ze doet...Kom op, dan zouden jullie ook zo reageren!
zap schreef:Wat ik wil zeggen is dat je die man niet kent! fout, ik ken um niet face to face, maar ik ken um wel Ik vind het nogal raar om voor een onbekende man naar een andere stad te reizen, waar je niet zo 1 2 3 weg kan zoals in NL.als het neit klikt word het gewoon een weekende weg, big deal? Niet voor mij iig Je kindje laat je voor een onbekende man huis.die laat ik ook voor mn werk thuis en dat vind ik minder spannend dan misschien een leuke gozer ontmoeten Het moet allemaal goedkoop, goedkoop, goedkoop, maar puntje bij paaltje pak je wel 'even' een hotel en spreek je af in restaurants en cafés. een hotel is niet duur als je goed zoekt en een cafe ook niet. Binnen een uur weet je heus wel of het wat is ja of nee
Onbezonnen noem ik dat en niet goed over nagedacht. je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, je kan niet in mn koppie kijken dus probeer dat ook nietJa als alles goed gaat is het goed gepland, maar je moet toch wel dit soort dingen rekening houden dat in irl niet klikt of dat hij een één of andere creep blijkt te zijnwie zegt nou weer dat ik daar geen rekening mee houd?! (overigens vind ik het gedate met 3 verkeerde gozers toch niet echt blijk hebben van echt goede mensenkennis om iemand 'ver' op te zoeken....)lol, jij weet natuurlijk precies van te voren hoe iemand isin tegenstelling tot veel mensen spreek ik liever gelijk af en weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb ipv dat ik maanden ga msnne en er dán achter kom dat het niet is wat ik dacht dat het is. dus die andere jongens heb ik gedate na een weekje msnne.... blij toe dat jij dan wel precies weet wie fout is en wie niet
Maargoed, gelukkig ga je niet