Ik ga volgende week maar eventjes naar de Primark om Bulgarije spullies te kopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantal511 schreef:Aranel schreef:Haha ik heb deze week ook portfolio gesprek en dan ook vakantie
Pff ik ga de 15e pas (augustus), zoooo lang nog
ik 11 augustus, duurt ook nog zoooo lang. Maar nog wel veel tijd om leuke jurkjes voor het stappen te kopen
Maaike_Kealy schreef:ik ga over 19 dagen met 3 vriendinnen en zit in appartement zornitsa
EvitaHitalia schreef:Ik ben weer thuis gekomen van een heerlijke vakantie! Was echt super.
11 dagen is misschien net wat te lang voor een groep met 11 personen, maar we hebben ons zeer goed vermaakt.
Grote aanrader is the flying dutchman. Daar hangt vanaf deze week ook een shirtje boven de dj tafel met onze keetnaam enzo er op. Hele leuke tent, leuke dj, leuke muziek.
Ook de viking is erg leuk. Verder zijn wij niet in zoveel disotheken geweest, wel veel kroegjes en bijna elke avond in een ander restaurant gegeten. Soms voor 10 euro pp gegeten, halve liter bier voor 50 eurocent.
@mojito: in Sunny Beach zelf valt de criminaliteit wel mee. T schijnt wel zo te zijn dat als je de plaats echt uit gaat en naar de grote stad ofzo gaat dat je dan midden in de criminaliteit terecht komt. Pas wel goed op met je tas enzo, want er lopen wel veel zakkenrollers.
Ons appartement viel trouwens een beetje tegen. Wij zaten in zornitsa en dat is nog maar 1 of 2 jaar oud ofzo. Maar wij hadden 2 appartementen, en bij allebei lagen er veel plinten los, de klink van de deur viel er bijna uit, als we gingen douchen stond de hele badkamer blank omdat dat ding zo lekte, koud water, de kluis deed t niet. Dus dat viel wel tegen maar dat vonden we niet zo erg.
EvitaHitalia schreef:Idd niet teveel make up in je hand bagage. Geen vloeistoffen, scharen, mesjes, nagelvijltjes en andere scherpen dingen.
In je koffer mag je wel wat meer maar nog niet alles.