Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen blijf maar een maandje want Indonesië is er meer voor 'erbij' zeg maar, omdat ik toch in de buurt ben.
Wil iig ongeveer 2 weken naar Borneo en dan via Java terug naar Bali om daar een paar dagen uit te rusten. Heb nog geen idee hoelang ik ergens verblijf, want zowieso zijn die gebieden al veel te kort voor dat maandje. 

Word voor mij ook de eerste keer, scheelt dat Australië een backpack vriendelijk land is.
Dus ik verwacht niet echt problemen, vind Indonesië spannender in mn eentje. Maarja, dan ben ik al 3 maanden onderweg dus dan ben ik al in de backpackvibe.
!
Maar zal best leuk zijn
Duurt alleen nog zolang voordat ik ga, ben nu bezig met keihard werken en verder alleen maar verheugen want sommige dingen zijn al rond, en andere dingen (zoals visums en inentingen) moet ik vlak voor vertrek doen. 
Ben net afgestudeerd en heb nog geen vaste baan dus ik heb nu aaaaalle tijd! Costa Rica staat ook op mn lijstje, maar dan samen met Nicaragua, Panama en Honduras
Zuid Afrika wil ook nog heen, maar dan niet in mn eentje.

Hoop het ook voor je, de vrijheid is heerlijk

Echt supermooie natuur, heel groen, leuke steden én stranden! Voor mij ideaal, aangezien het niet zo bloedheet is als aan de Middellandse Zee. Hoef niet zo nodig naar die extreem warme landen... Ik denk dat we gewoon een leuk huisje gaan zoeken. Daarnaast wil ik ook nog een city trip maken! Ik zou weleens naar Londen willen. Parijs en New York zijn al aan de beurt geweest.