Zomer 2011!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Re: Zomer 2011!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:20

En ik las iets over Indonesië: ik ben jaloers! Ik ben daar deze kerst geweest en ik vond het echt onwijs gaaf, ik wil heel graag nog een keer terug! :j

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:21

Ja :j Alleen blijf maar een maandje want Indonesië is er meer voor 'erbij' zeg maar, omdat ik toch in de buurt ben. :') Wil iig ongeveer 2 weken naar Borneo en dan via Java terug naar Bali om daar een paar dagen uit te rusten. Heb nog geen idee hoelang ik ergens verblijf, want zowieso zijn die gebieden al veel te kort voor dat maandje. :P

Leuk Yanou, ik ga je foto's bekijken!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:22

Heel gaaf, lekker alleen rond trekken :j
Haha, dat durfde ik niet aan, ik vind het al spannend om op een singlesreis te gaan :))

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:24

Kan me voorstellen. :P Word voor mij ook de eerste keer, scheelt dat Australië een backpack vriendelijk land is. :) Dus ik verwacht niet echt problemen, vind Indonesië spannender in mn eentje. Maarja, dan ben ik al 3 maanden onderweg dus dan ben ik al in de backpackvibe. :P

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:28

Haha, ik vind het echt dapper dat je het durft :D!
Wel lekker, drie maanden backpacken!
Als deze singlesreis bevalt, wil ik in de toekomst vaker gaan.
Costa Rica, Thailand en Zuid-Afrika staan ook nog op mijn to-do list O:)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:31

Ben ook benieuwd hoe het me gaat bevallen. :D Maar zal best leuk zijn :j Duurt alleen nog zolang voordat ik ga, ben nu bezig met keihard werken en verder alleen maar verheugen want sommige dingen zijn al rond, en andere dingen (zoals visums en inentingen) moet ik vlak voor vertrek doen. :\

Als mijn reis bevalt, wil ik ook vaker gaan. :j Ben net afgestudeerd en heb nog geen vaste baan dus ik heb nu aaaaalle tijd! Costa Rica staat ook op mn lijstje, maar dan samen met Nicaragua, Panama en Honduras :) Zuid Afrika wil ook nog heen, maar dan niet in mn eentje. :=

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:35

Ook fijn in dat opzicht om geen vaste baan te hebben, kun je mooi dit soort reizen doen :j
Ik hoop ook snel klaar te zijn met mijn studie :))

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:36

Inderdaad :j Hoop het ook voor je, de vrijheid is heerlijk :))

manna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:42

Ik ben van de week aangenomen bij vinea, dus daar ga ik nog een aantal kampen begeleiden. Ik weet nog niet welke en wanneer..
Verder ga ik naar lowlands en daarna nog anderhalve week naar het zwarte woud met 3 vriendinnen.

Gelukkig heb ik ook al leuke dingen eerder in het vooruitzicht :D
Het eerste weekend van april ga ik een weekend naar keulen, het tweede weekend naar mallorca en die week daarna een weekje londen en oxford.

Ik mag dus zeker niet klagen :D :D :D

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:44

Spanje en/of Griekenland!

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:48

Ik ga misschien naar de noordkust van Spanje. :) Echt supermooie natuur, heel groen, leuke steden én stranden! Voor mij ideaal, aangezien het niet zo bloedheet is als aan de Middellandse Zee. Hoef niet zo nodig naar die extreem warme landen... Ik denk dat we gewoon een leuk huisje gaan zoeken. Daarnaast wil ik ook nog een city trip maken! Ik zou weleens naar Londen willen. Parijs en New York zijn al aan de beurt geweest. :j

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:09

Ik ga 3 weken naar Thailand :) Samen met vriendin en haar Thaise moeder om familie op te zoeken :D

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:50

Begin juni een weekje Turkije (Kusadasi) en van de zomer 3,5 week rondtrekken door Oost-Europa. In ieder geval de volgende hoogtepunten: Praag - Wenen - Bratislava - Boedapest - Balatonmeer - Ljubljana - Bled

Helemaal zin in, ben dol op kamperen maar óók dol op de zon en luxe, dus weekje all-inclusive gecombineerd met rondtrekken is voor ons echt perfect :))

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 12:57

Oew leuk topic!!

Ik ga van 18 juli tot 9 augustus met enkel een rugzak naar thailand, samen met mn vriend! *\o/*
We hebben een tussenstop in Dubai, ook leuk! :P
Ben al volop bezig met spullen te verzamelen en de reisplanning is ook in de maak, heb er zin in!
Het is voor ons de eerste keer backpacken (naja, luxe backpacken want we overnachten in hostels of hotels) en thailand is daar een perfect land voor.

maar voor het zover is ga ik nog een weekje naar praag en een lang weekend naar durbios in de ardennen! :D

Hier nog mensen die al naar thailand zijn geweest of ook gaan?