Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben benieuwd! 
Mijn vriend heeft het er al een jaar over dat hij er toch graag weer eens heen zou willen, maar niet weet met wie. Z'n vrienden zijn natuurlijk véél te stoer om mee te gaan
Dus ik offer mezelf maar op. Wie weet vind ik het wel leuk, we gaan het wel merken. Nextdomino schreef:Nou ik ben erg benieuwd naar je ervaringen EvaC.
Inderdaad mbkaatje, dat is erg lang geleden, ze waren volgens mij bijna failliet en daarom is de naam veranderd.
Daarna ben ik dagjes ernaar toe gegaan om dan in 2005 in Davy Krocket te overnachten.
mbkaatje schreef:Het Dream Castle Hotel lijkt mij ook een mooi hotel en ook lekker vlakbij het park. Ben benieuwd of je het nu leuker vindt. Waarom vond het de vorige keer niet zo leuk? (geen verwijt hoor, gewoon nieuwsgierig).

Ik geloof ook voor de studio's. Ik denk eerlijk gezegd dat Disney wel groter is dan de Efteling, maar op dat moment was ik absoluut niet bereid dat te zien :p
Hij had het er gister avond nog over hoe graag hij weer eens wilde. Spannend! 

Nextdomino schreef:Wat leuk als verrassing voor je vriend.
toen ik in Eurodisney was wat het nog maar 1 park, ik heb het even gespiekt in mijn fotoboek en dat was 1994. Dus erg lang geleden dus. hihihihi
Ik weet ook nog wel dat Michael Jackson daar was geweest, logeerde toen in het Disneyhotel en liet zich toen ook zien bij het raam.
Ik weet niet of hij het park financieel heeft gesteund, maar het zal vast wel.
)