Daarom, we trekken gewoon alles uit de kast . Ik denk dat ik trouwens maar even bij mijn moeder in de kast ga kijken, zij heeft namelijk wel heel veel rokken, misschien dat dat wat is. Ik denk alleen wel dat ik dan zo'n geweldig telsell broekje uit de kast zal moeten trekken, anders wordt het helemaal niks met me .
Ik ga er in elk geval heen. Een (of twee) stalgenoten gaan ook mee. Ik ga ook in vol ornaat, ik bedoel, die Ascot outfit heb ik toch dus dat is een kleine moeite om dat uit de kast te plukken
Apple! Ik wilde je topic nog even bekijken en heb er geen spijt van! Wat een ontzettend gave trip zeg!,Geweldig! Een volgende keer hou ik me ook aanbevolen!!
xXLiekeXx
Geplaatst: 06-07-10 20:30
Wow, wat een super toffe ervaring! Ik zou 't ook wel eens willen meemaken, maar ben bang dat ik mij niet aan de dresscode kan houden
Geplaatst: 07-07-10 13:11
Wat een gave fotoreeks zeg. Optrekje is helaas toch boven mijn budget.
Limo's in alle maten en kleuren.
Als jullie toch graag op chique gaan kunnen jullie ook best naar Waregem Koerse komen hoor. Je kan ook een prijs winnen voor wie de mooiste hoed heeft. En geloof me heb op TV best al bijzondere creaties gezien. Struisvogel hoed van Fabiola was er klein bier tegen.
Dat is in de buurt van Antwerpen Voor de iets meer gevorden dus
Anoniem
Geplaatst: 07-07-10 13:14
Haha dat is idd iets verder maar schijnt ook geweldig te zijn.
Ik wil wel naar Duindigt om te meeten hoor, behalve als we een paard hebben lopen, dan moet ik af en toe ook aan het werk. Nja moet niet trouwens
Ik weet niet of jullie veel er vanaf weten maar dat weet ik wel, ik kan trouwens ook een rondleiding regelen van Piet Borsboom En speluitleg kan ik ook wel doen