Gaaf UW!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Wat misschien handiger is, even langs hispeedbalie gaan op een grotere station (Utrecht bijvoorbeeld in jouw geval) en daar boeken. Kunnen ze voor je doen en kost het misschien niks (of anders 5 eurootjes meer)
Zo heb ik eens 3 retourtjes brussel gehaald bij hispeed, 1 met korting in NL, amsterdam- brussel en brussel naar rotterdam (in 1 kaartje) en de andere amsterdam-brussel, brussel-schiphol..
Erg handig want zo hoefden wij niet een aparte kaartje te kopen en ook gelijk goedkoper aangezien het een weekendretour was.
Tomorrow schreef:Luisteren jullie wel eens mee met andere mensen in de trein?Dat kan namelijk best wel heel lollig zijn.
Zo heb ik een verhaal gehoort over iemand die op vakantie was (weet niet meer waar) en daar reden ze op de snelweg en die hield opeens op en toen reden ze over grasIk moest heel veel moeite doen om niet te lachen want het werd best wel op een leuke manier verteld.
Tomorrow schreef:Ik meld me ook!
Ik ga met de trein naar school en nu ook naar stage.
Ik heb een jaarabbo maar mijn stage is 2 stations verder dus moet ik een appart kaartje kopen, (die ik nooit stempel, pas als ze een week oud zijn anders gaan ze erover zuren als ze wel eens komen controleren) ja ik heb nog nooit een boete gehad en het scheelt wel mooi 3,70 per week!
Luisteren jullie wel eens mee met andere mensen in de trein?Dat kan namelijk best wel heel lollig zijn.
Zo heb ik een verhaal gehoort over iemand die op vakantie was (weet niet meer waar) en daar reden ze op de snelweg en die hield opeens op en toen reden ze over grasIk moest heel veel moeite doen om niet te lachen want het werd best wel op een leuke manier verteld.
Tomorrow schreef:Luisteren jullie wel eens mee met andere mensen in de trein?Dat kan namelijk best wel heel lollig zijn.
vivalavida_ schreef:Ik zou ook gewoon een kaartje kopen, dat ene kaartje is vele malen goedkoper dan de boete die je krijgt als ze je wel pakken.
Controleren ze bij jullie in de trein tegenwoordig ook zo weinig? ik ben afgelopen week al 2x heen en weer gegaan van Wolvega naar Amsterdam Sloterdijk en gewoon helemaal nooit niet gecontroleerd.
Jeszica schreef:Die trein die vanuit duitsland via hengelo naar schiphol gaat is fijn.. Ik hou echt van die trein! Mag morgen weer haha!
Jeszica schreef:Ik ben vandaag gewoon 2x gecontroleerdOp de heen en de terugweg.. Normaal gesproken word ik 1x in de week gecontroleerd haha!
Die trein die vanuit duitsland via hengelo naar schiphol gaat is fijn.. Ik hou echt van die trein! Mag morgen weer haha!