Bestemming voor reizigers die al heel veel gezien hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Bestemming voor reizigers die al heel veel gezien hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 14:07

Wat een onwijs leuk topic :j!
Heb vanuit tips een lijstje gemaakt van landen die ik even wil googlen ,waar ik zelf nou nooit op gekomen was...!

Ben jij er al een beetje uit Katja?

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:01

Welke zijn er op je lijstje gekomen dan Yv?? Ben ik wel benieuwd naar...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 10:31

Ik heb al een aardig lijstje van de landen wat ik nog wil zien (oa. Colombia, IJsland, Dubai, Cuba, Japan, Mexico, Chili, Aus. & NZ), maar bijvoorbeeld de landen wat hier genoemd worden die in het Midden- Oosten liggen... Nadat ik de foto's heb gezien, zou ik er toch graag wel een keertje heen willen. Ik had niet echt een mening erover, maar wel een gedachte, namelijk dat het vooral erg stoffig zou zijn en vies. En veel rellen... Weet niet waarom eigenlijk, maar dat was mijn gedachte bij het M-O. Als ik dan de foto's zie, zie ik wel goed in dat ik fout zat :+.

En Lapland.. Het trekt me niet omdat het zo ongeveer in Europa ligt en ik niet zoveel met Europa heb. Maar een vriendin van me is er afgelopen kerst geweest en als ik die foto's dan zie... <3

Maargoed, eerst mijn centjes even bij elkaar sparen voor januari. Dan ga ik met een vriendin 5 weken naar Zuid- Afrika/Botswana en misschien pakken we nog een weekje Dubai mee.. Even kijken wat mogelijk is met de vluchten vanuit Johannesburg. In Dubai hoef ik toch niet zo lang te zitten, wil gewoon een klein beetje zien en van het weer genieten :).

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:26

Wat vind je van Noord India of zuid kan natuurlijk ook.
Ik nu zelf aan het rondkijken om die kant uit te gaan. Het liefste zou ik een rondreis India en Nepal maken, maar mijn vakantiedagen laten dat niet echt toe (ben gewisseld van werkgever)

Mooie reizen worden hier genoemd trouwens. Ben lichtelijk jaloers op jullie. :o

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 17:28

Wij zijn nog niet veel verder maar gelukkig hebben we nog even. Door dit topic hebben we zoveel nieuwe opties dat we die rustig willen bekijken.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 20:34

We zijn er misschien een soort van uit. We gaan kijken of we een reis naar Oman gepland krijgen voor eind van het jaar. Er gaan als het goed is wat dingen veranderen waardoor we nu denken aan november of december als periode om weg te gaan en dat zou mooi bij de bestemming passen.

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:42

Ik vertrek in oktober voor ruim 3 weken richting Nepal en de Himalaya. Ik ga een trektocht maken door de himalaya van bijna twee weken, en daarnaast nog een en ander van Nepal zien. Is dat wat? Oman lijkt me overigens ook geweldig...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 21:13

Nepal en Himalaya lijkt me geweldig maar voor zo'n trektocht (en die zou ik zeker willen doen als ik daar was) moet je beter kunnen lopen dan ik op dit moment kan.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:09

Oman schijnt een hele mooie bestemming te zijn :j . Nog nooit geweest, maar wat ik begrepen heb is heb ook een heel prima land om te bezoeken.