Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariss schreef:Hoi,
Zijn er nog meer bokkers die dit jaar de Verenigde Staten gaan verkennen?
Wij gaan voor de eerste keer, waarschijnlijk de westkust, 3 weken.
We zitten nog een beetje in dubio, omdat oost ons met een stukje canada ook geweldig lijkt.
Kom maar op met die plannen!
Nadir schreef:Wij gaan dit jaar ook naar de Verenigde Staten.
We vliegen op LA, reizen dan via Palm Springs, Grand Canyon, Lake Powell, Bryce Canyon en Zion National Park naar Las Vegas. Vervolgens rijden we naar Death Valley en dan via Visalia en Yosimity National Park naar San Fransisco. Vanaf daar volgen we de kustlijn naar beneden.
Als die reis voorbij is vertrekken we nog voor 5 nachten naar Maui.
Ik heb er zin in!
Esther28 schreef:Dat klinkt als een soort van Best of the West, is erg leuk, maar ik vond het wel vermoeiend. Je zit toch heel veel in de auto, grote afstanden en hoge temperaturen. Maar de parken zijn erg mooi
Nadir schreef:Is 35 dagen ook niet een beetje kort voor die reis?
Volgens mij zie je dan net niet alles wat je wil zien en blijf je ook niet lang genoeg op een plek... Of zal dat mee vallen?
Nadir schreef:Esther28 schreef:Dat klinkt als een soort van Best of the West, is erg leuk, maar ik vond het wel vermoeiend. Je zit toch heel veel in de auto, grote afstanden en hoge temperaturen. Maar de parken zijn erg mooi
Wij doen Highlights of the West van Kuoni.
Wel met enkele aanpassingen, een dagje extra in LA, Las Vegas en San Fransisco. Ik wil wel alles doen wat op mijn lijstje staat.
Ik denk ook dat het vermoeiend is. Daarom vliegen we daarna door naar Hawaii zodat we kunnen bijkomen van de vakantie.
NieneWiep schreef:Ja dat lijkt mij dus ook, en hele dagen in de auto is hartstikke zonde. Dus ik zit nu even verder te kijken. Ik denk dat het dan toch een rondreis in het zuidwesten wordt, en dan doorvliegen naar New York om daar nog een paar dagen door te brengen.
Esther28 schreef:Hebben wij toen ook gedaan hoor, extra dag LV, extra dag SF en uitpuffen in Hawaii....
Reken er maar op dat je lang niet aan alles toe komt en verplicht nog een keer moet...he wat vervelend nou![]()
Dat is ook de reden dat wij dit jaar weer gaan...om LV wat beter te bekijken (zijn er toen 1 dag geweest) en lekker te relaxen in Orlando....
Ben de vakantie naar USA voor volgend jaar alweer aan t plannen. Willen ook graag rond kerstijd naar NY, maar ja..dat zal wel stervensduur zijn