Mexico 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuSem

Re: Mexico 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:24

mexico!! wij willen volgend jaar naar mexico, maar dan in september!

LouB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 17:03

Heb gister onze tickets gehaald! 13u40 heen en 20u25 terug! Prima dus! :)

Nu is het aftellen! ;)

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 17:19

Ik weet nog niet wat ik in gedachten heb ;). Mn vriend wil dolgraag met walvishaaien zwemmen, dat zie ik niet zo zitten :P.
Dolfijnen wil ik ook maar wil het even goed uitzoeken want zoals bij X-arlet hoe je t ook schrijft, heb ik gehoord dat de dolfijnen gestrest voor de uitgang liggen. Daar ga ik dus absoluut niet :n.

Onze tickets liggen ook klaar, maar kan ze nog niet ophalen omdat het nog steeds niet rond is met het hotel helaas..

Ja supervliegtijden! Hoe laat land je dan in Nederland op de terugreis?

Heb net een supergrote roze koffer gekocht dus ik ben er klaar voor haha.

LouB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:42

Dat met die dolfijnen ben ik ook een beetje bang voor. En denk ook wel dat het erg toeristisch zal zijn!

Wij landenrond 13u / 14u weer op Schiphol.

Hoezo is het nog steeds niet rond met jullie hotel? En in welk hotel komen julie nu te zitten?

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 11:19

We kregen het bericht dat ons hotel waar we in zouden gaan gaat verbouwen vanaf 15 augustus! We mochten dus kiezen 10% korting of omboeken naar een ander hotel.
Gekozen voor het laatste nu dik een week geleden, maar ik werd vrijdag dus gebeld door het reisbureau dat hun weer wachten op de bevestiging van Oad, en oad nog steeds wacht op de bevestiging van het hotel. Schiet voor geen meter op dus..

Ik heb gehoord trouwens dat Cozumel ook de moeite waard is :j.

O ja we gaan nu ( als dus alles lukt ) in het Sandos Playacar beach resort. Krijgt een 9.3 op zoover dus zal wel goed zitten :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:26

Naar welk hotel zou je in eerste instantie gaan dan? :)

Zwemmen met dolfijnen heb ik bij Delphinus gedaan, dat ligt naast Xcaret. Was best prijzig, maar ik vond het het wel waard. Er werden groepen van zes gemaakt en dan met twee dolfijnen. Eerst werd er wat verteld over de dolfijnen, mochten we ze aaien, kregen we een kusje etc. Daarna was het tijd voor de spectaculaire dingen; footpush, dansen, de dolfijnen die over ons heen sprongen.. En als afsluiter zwommen ze weer tussen ons door om nogmaals de kans te krijgen ze te aaien. Dit alles duurde 50 minuten bij elkaar...

Ik vond de dolfijnen er bij Delphinus niet gestressed uit zien, maar ik ben natuurlijk geen expert. Ik vond het een pluspunt dat ze in natuurlijk water leefden en dus niet in een zwembad o.i.d, maar ik vond het bassin echt veel te klein... Als ik nog eens zou willen zwemmen met dolfijnen, zou ik kiezen voor zwemmen met wilde dolfijnen.

XChrisjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:20

bonney4evver schreef:
We kregen het bericht dat ons hotel waar we in zouden gaan gaat verbouwen vanaf 15 augustus! We mochten dus kiezen 10% korting of omboeken naar een ander hotel.
Gekozen voor het laatste nu dik een week geleden, maar ik werd vrijdag dus gebeld door het reisbureau dat hun weer wachten op de bevestiging van Oad, en oad nog steeds wacht op de bevestiging van het hotel. Schiet voor geen meter op dus..

Ik heb gehoord trouwens dat Cozumel ook de moeite waard is :j.

O ja we gaan nu ( als dus alles lukt ) in het Sandos Playacar beach resort. Krijgt een 9.3 op zoover dus zal wel goed zitten :D

God, wij kregen afgelopen vrijdag precies dezelfde mededeling. Alleen reizen wij via Neckermann!
Ook 10 % korting of een ander hotel(ook Sandos dus) Wat een rare mexicanen :? om zomaar opeens te gaan renoveren. Hoofdzwembad en steakhouse zijn dicht en ze kunnen natuurlijk niet garanderen dat je last van geluidsoverlast heb.

Ook wij hebben voor de laatste optie gekozen, wat heb je nou aan een hotel, waar het hoofdzwembad dicht is, als je een kind bij heb dat de zee niet in wilt :+
Maar voor als nog hebben we niets van Neckermann vernomen en we vertrekken over krap 2 weken ;(

LouB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:48

Ooh ik kan bijna niet meer wachten om te gaan!

Gister echt een paar kei leuke tips gehad van mijn collega die er een jaar gewoond heeft. Nog een paar daagjes wachten!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 17:59

We zouden eerst naar Sandos caracol gaan.
Vandaag precies 1 week voor vertrek en nog steeds geen teken van het reisbureau.. ongeloofelijk.

Heb overigens besloten om niet met de dolfijnen te gaan zwemmen. Ik ging eens tellen en in alleen al Cancun/Playa del Carmen kon je uit zon 17 bassins kiezen. Eigenlijk te gek voor woorden :n. Toen ook nog even gegoogeld en mijn besluit definitief gemaakt.
Er zijn genoeg andere leuke dingen te doen :)
Over een week zitten we in het vliegtuig :D

@Loub zin om je tips hier te delen? ;)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:00

waarom neem je zelf geen contact op met het reisbureau?

XChrisjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:48

Reisbureau weet ook niets, hun zijn afhankelijk van de organisatie en die zijn op hun beurt weer op afwachting van het hotel....

XChrisjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:12

bonney4evver schreef:
We zouden eerst naar Sandos caracol gaan.
Vandaag precies 1 week voor vertrek en nog steeds geen teken van het reisbureau.. ongeloofelijk.

Jij al iets gehoord?

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 17:41

Nee niets.. Mijn geduld begint een beetje op te raken. Morgen ga ik maar heen, zitten tenslotte nog maar 6 dagen voor vertek.

LouB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 09:29

Vervelend dat je nog steeds niets gehoord hebt!

Wij vertrekken morgen! Vanmiddag even proberen of ik online in kan checken.

XChrisjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:42

Wij gaan ook maar weer eens bellen ;(

xxJacqyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 11:58

Wij gaan dit jaar ook naar Mexico. Nog een maandje wachten en dan....................... :D

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 19:31

LouB schreef:
Vervelend dat je nog steeds niets gehoord hebt!

Wij vertrekken morgen! Vanmiddag even proberen of ik online in kan checken.

Is het gelukt met inchecken? Ik hoorde dat je niet online kon inchecken..

Nou vandaag dus zelf maar naar t reisbureau geweest en idd nog geen bevestiging.. Toen hebben ze Oad voor ons
gebeld en binnen 5 min zat de bevestiging in de mailbox :x
We moeten helaas reizen met de oude coupons dat is wel balen maar we nemen de bevestiging van Oad gewoon mee.
Ik zie trouwens dat de vluchtnummers zowel heen als terug hetzelfde zijn, dat kan toch niet?

We vliegen half 2 heen en half 9 savonds terug. Hele fijne tijden vind ik het :j

XChrisjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:22

Omgeboekt naar Playacar :D
Volgende week tickets halen :)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:25

Owwww wat ben ik jaloers op jullie allemaal! ;(
Mijn droom reis gaat naar Mexico, maar het is zo duur en mijn moeder vind Mexico niet leuk :P
Ga maar hard sparen voor mezelf, welke bokker gaat er dan gezellig mee? hahaha.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:44

Wij gaan in september voor 14 dagen ook naar Mexico, Playa del Carmen en dan dan zitten we in Iberostar Tucan. Is onze huwelijksreis en heb er super zin in. Gisteren paspoort opgehaald en prikken laten zetten :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:47

Haha als ik geld had, zou ik zo met je mee gaan Leslie90! Ik ben ook super jaloers op iedereen die nu een vakantie naar Mexico in het verschiet heeft.. :Y) Het is zo'n heerlijk land.. <3

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 17:15

XChrisjeX schreef:

Top :D

Zag ik net weer op de tickets dat zowel op de heen als terug vlucht hetzelfde vluchtnummer hadden!
Maar weer gebeld met r reisbureau en nu is het idd niet echt logisch maar martinair heeft soms uitzonderingen ofzo?
O o o ben toch benieuwd hoe alles gaat verlopen haha.
Nog 4 daagjes :D

XChrisjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 18:08

bonney4evver schreef:
XChrisjeX schreef:

Top :D

Zag ik net weer op de tickets dat zowel op de heen als terug vlucht hetzelfde vluchtnummer hadden!
Maar weer gebeld met r reisbureau en nu is het idd niet echt logisch maar martinair heeft soms uitzonderingen ofzo?
O o o ben toch benieuwd hoe alles gaat verlopen haha.
Nog 4 daagjes :D

Klopt, hadden wij vorig jaar ook naar Curacao en Martinair :)

xxJacqyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:25

pitbullgup schreef:
Wij gaan in september voor 14 dagen ook naar Mexico, Playa del Carmen en dan dan zitten we in Iberostar Tucan. Is onze huwelijksreis en heb er super zin in. Gisteren paspoort opgehaald en prikken laten zetten :D

Hey Pitbullgup!

Wij gaan ook in september voor 14 dgn naar Iberostar! :D

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:50

XChrisjeX schreef:

Heel veel plezier bij Sandos Playacar, wij zijn er al 5 keer geweest en de 6e keer is al geboekt ........ :o
Doe Pablo (de entertainmentmanager) maar de groeten van ons (Pim en Marijke, zijn STROOPWAFELleveranciers uit Nederland)

Het is er echt heel mooi, ga zeker in het steakhouse eten !
Op mijn website (http://www.divehorse.com) staan veel foto's van Sandos Playacar,
groetjes,
marijke