Zomer 2010, waar ga je heen en waarom?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Re: Zomer 2010, waar ga je heen en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:50

Wij gaan vroeg in het jaar naar Tsjechië.
Dit jaar niet vliegen, en ook niet ver weg, omdat we vlak ervoor trouwen, en in ons huisje gaan! Al genoeg kosten dus :')

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:54

Ik ga naar Italie met een vriendin, 10 dagen. Ruim appartement midden in het centrum van Rimini.

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:59

Waarschijnlijk weer naar Chersonissos, Kreta :D Is ons vorig jaar prima bevallen! ;)

Lorenz1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 02:20

Ik ga naar Peru in Augustus of September. Ik wil al heel erg lang (een variant van) de Inca-trail lopen :). En nu ga ik dat dan eindelijk doen. Daarna blijf ik waarschijnlijk nog even rondhangen (stage en reizen) in ecuador/bolivia/... (nog niet helemaal uit). En wil pas thuis komen na kerst volgend jaar. Goed vooruitzicht :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 02:29

Werchter 1 tot 5 juli =:) en hopelijk nog weekend londen met mn ouders (kostenbesparing anders is geld op voor ik ook maar een voet richting kledingwinkel zet :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 02:38

Leuke vakanties allemaal zeg! :D

Zelf ga ik een weekje naar Centerparcs met mn ouders en broertje :D

En ik ga met mama eind juni een paar dagen naar Rome! :D :+:

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 10:21

Ik heb nog geen flauw idee eigenlijk.. en ik heb zelf zo snel niks wat me aantrekt (en binnen het budget is)..
Ik heb afgelopen 2 zomers in het buitenland gewerkt.. en daarvoor met ouders 4x Amerika..
maar nu heb ik vriendjelief.. en gaat het werken niet door :P
en Amerika is ff wat te duur..
Vriendlief wil graag naar Turkije maar dat trekt me dan weer niet..
Dus ik volg dit topic nog even :D

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 19:28

Ik ben juist met enkele vriendinnen nara het reisbureau geweest om onze reis voor september volgend jaar te gaan vastleggen. Het is een weekje Rhodos geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 21:07

Nymphadora schreef:
Twee weken Schotland met Nikki (WildWings)
Omdat het daar zo mooi is en ohh :+:
Schotland heeft een speciaal plekje in mijn hart!

Twee weken naar Schotland met Naat dus :D :+:
Schotland is gewoon prachtig, echt.. de omgeving en ook de mensen, allemaal geweldig!

Verder 5 weken stage lopen, bij voorkeur ergens in de UK, dus ook een soort van vakantie (werkvakantie :+ )

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 00:01

Pff wij weten het nog niet hoor.
Zijn met een hele grote groep, van 16 man.
We zijn al naar Lloret en Salou geweest, maar willen nu buiten Spanje. :) We dachten aan Chersonissos, Kos of Rhodos, maar ze denken allemaal dat de leeftijd te hoog is.. (al is iedereen 19-20....)
Rimini was ook nog een optie, Marmaris zou kunnen.
*zucht*; het kan niet iedereen naar de zin gemaakt worden!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:40

Na de KNHS instructieweken :=.

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:01

Wat zijn jullie ervaringen met beachmasters/gogo? :)

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:05

Nergens. Want ik heb een paard :D

Heb al jaren geen geld voor vakantie. Al ben ik in 2008 wel met Paard naar Denemarken geweest. Maar dat was een trainingsweek, dus dat tel ik voor 't gemak niet als vakantie.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:06

Ik ga een (mid)week naar de Veluwe met een vriendin en de paarden!
Waarom? Omdat we vorig jaar ontzettend genoten hebben op de Veluwe :+:

Rooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:09

Waarschijnlijk naar Turkije, Alanya.

Over mijn ervaringen met beachmasters en gogo;
Ik ben in juni 2007 met Gogo naar Blanes geweest. Alles was goed geregeld, je kon altijd terecht met vragen bij de reisleiding. De reisleiding was erbij met inchecken bij het hotel en op de terugreis op het vliegveld en bood hulp wanneer nodig.
Ik ben afgelopen zomer met Beachmasters naar Kroatie, Medulin geweest. Geen hulp bij inchecken bij camping, geen reisleiding die mee reed vanaf het vliegtuig naar die camping en we werden er naast de camping uitgegooid en klaar. Dus dat viel tegen vergeleken Gogo. Wel goede informatie en je kon altijd terecht met vragen. Ik vond deze reisleiding wel wat minder professioneel dan die van Gogotours. We gingen bijvoorbeeld naar Venetie en moesten eerst een stukje met de bus naar de haven. De bus bleef op een plek onderweg echt een half uur stil staan, maar die reisleiding vertelde niet eens ff waarom.. Verder was het gewoon goed geregeld.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:15

So0p_ schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met beachmasters/gogo? :)

Wij gaan al 5 jaar op rij met Gogo en dat is echt super geregeld. Nooit problemen mee gehad.

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:17

ik ga in oktober een week nos kos (griekenland) hebben we cadeau kregen van mijn schoonvader (zijn vrouw, mijn vriend, een zus ,zwager en tante zeggertje gaan ook allemaal mee)
waarom? hebben we cadeau kregen, en ze zijn tot de conclusie gekomen dat Kos alles te bieden heeft.

overigens wordt dit ergens in januari allemaal geregeld en vastgelegd
en dan nog regelen bij het werk
Laatst bijgewerkt door tamara16 op 05-01-10 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:18

wij willen dit jaar met GoGo naar Lloret met de vriendinnen :))

Zelf ga ik ook nog een weekje op KNHS kamp. :)

Rooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:25

Rooow schreef:
Waarschijnlijk naar Turkije, Alanya.

Over mijn ervaringen met beachmasters en gogo;
Ik ben in juni 2007 met Gogo naar Blanes geweest. Alles was goed geregeld, je kon altijd terecht met vragen bij de reisleiding. De reisleiding was erbij met inchecken bij het hotel en op de terugreis op het vliegveld en bood hulp wanneer nodig.
Ik ben afgelopen zomer met Beachmasters naar Kroatie, Medulin geweest. Geen hulp bij inchecken bij camping, geen reisleiding die mee reed vanaf het vliegtuig naar die camping en we werden er naast de camping uitgegooid en klaar. Dus dat viel tegen vergeleken Gogo. Wel goede informatie en je kon altijd terecht met vragen. Ik vond deze reisleiding wel wat minder professioneel dan die van Gogotours. We gingen bijvoorbeeld naar Venetie en moesten eerst een stukje met de bus naar de haven. De bus bleef op een plek onderweg echt een half uur stil staan, maar die reisleiding vertelde niet eens ff waarom.. Verder was het gewoon goed geregeld.

Oja en ik ga waarschijnlijk naar Alanya, omdat een vriendin van mij daar al een aantal jaren heengaat en we het erover hadden dat mijn vriend en ik ook mee konden gaan. Dat we met z'n 4en gaan + haar familie. En wij wilden een keer all inclusive en Turkije is ons 2 jaar terug goed bevallen, dus vandaar.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:26

Mijn vriend en ik wilden eigenlijk naar denemarken, maar ik denk dat dat er niet in zit dit jaar :(:)

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:28

Laatste vakantie met vriendinnen waarschijnlijk. We gaan als het goed is naar Malta. Een keer wat anders dan die enorme party plekken als Spanje of Cherssonisos. We hebben gekozen voor Malta omdat de activiteiten ons daar erg aanspraken, cruisen door verschillende azuurblauwe baaitjes, jeep safari, zwemmen met dolfijnen etc

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 20:30

Ik ga van 13 juli tot 4 augustus naar zuid Frankrijk!
Eerst 3 dagen naar de Ardeché en daarna naar St Cyprien (Regio: Languedoc Roussillon) :+:
Weer naar dezelfde campings als zomer '09!

En daarna met een vriendin van 8 tot 14 augustus naar manege Poelenburgh op kamp! :))

Beate

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:55

Dit jaar wordt het voor ons 15 daagjes de zon opzoeken in Egypte. Iets specifieker: in het Reef Oasis Beach Resort in Sharm el Sheik. Een resort dat bekend staat om het rif dat er praktisch voor de deur ligt, dus dat is ook meteen een van de belangrijkste redenen dat wij daarvoor hebben gekozen. Betaalbaar, vriendelijke mensen, veel zon en veel te ondernemen met name als je van water houdt (snorkelen, duiken etc.)

Vorig jaar Tunesië bezocht en ook dat is een aanrader wat betreft het land/zon. Ook qua prijs in vergelijking met andere zonnige oorden prima te doen! Het jaar dáárvoor zijn we naar Canada gevlogen, hebben we een camper gehuurd en zijn we een maand gaan rondtrekken. Het ticket is even aan de prijs evenals de camper (als je een goed onderkomen wilt hebben tenminste), maar daar krijg je ook een hele hoop voor terug! Overnachtingen hoeven bijna niets te kosten als je op RV parken plaatsneemt en de natuur is gigantisch!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:47

Het is allemaal nog even afwachten, vriendje gaat in juli beginnen in een nieuwe functie en moeten dus nog even afwachten hoeveel weken vakantie hij krijgt :)

Als hij maar 2 weekjes krijgt, gaan we misschien in mei last-minute iets naar de zon boeken. Krijgt hij gewoon 3/3,5 week, dan gaan we lekker met de auto door Frankrijk touren voor een week of 3 dus :Y) En dan pakken we in mei in ieder geval nog een bungalow of leuk hotelletje :j

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:39

Ik meld me hier :)

Het is de bedoeling dat wij (3 vriendinnen) ook op vakantie gaan deze zomer :) We zitten te kijken richting Rimini met een vliegtuig ;)
Iemand evt. goede ervaringen met Rimini en bepaalde hotels/organisaties.

Ik zal het topic even goed doorlezen :)