Dit jaar niet vliegen, en ook niet ver weg, omdat we vlak ervoor trouwen, en in ons huisje gaan! Al genoeg kosten dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymphadora schreef:Twee weken Schotland met Nikki (WildWings)
Omdat het daar zo mooi is en ohh
Schotland heeft een speciaal plekje in mijn hart!
Rooow schreef:Waarschijnlijk naar Turkije, Alanya.
Over mijn ervaringen met beachmasters en gogo;
Ik ben in juni 2007 met Gogo naar Blanes geweest. Alles was goed geregeld, je kon altijd terecht met vragen bij de reisleiding. De reisleiding was erbij met inchecken bij het hotel en op de terugreis op het vliegveld en bood hulp wanneer nodig.
Ik ben afgelopen zomer met Beachmasters naar Kroatie, Medulin geweest. Geen hulp bij inchecken bij camping, geen reisleiding die mee reed vanaf het vliegtuig naar die camping en we werden er naast de camping uitgegooid en klaar. Dus dat viel tegen vergeleken Gogo. Wel goede informatie en je kon altijd terecht met vragen. Ik vond deze reisleiding wel wat minder professioneel dan die van Gogotours. We gingen bijvoorbeeld naar Venetie en moesten eerst een stukje met de bus naar de haven. De bus bleef op een plek onderweg echt een half uur stil staan, maar die reisleiding vertelde niet eens ff waarom.. Verder was het gewoon goed geregeld.