Want de fransen zijn nogal vervelend als het om borg gaat. En Husk doet er niets aan.
Wij zijn twee jaar geleden naar Les Trois Vallee geweest met husk en het was in 1 woord om te janken.
Het gebied was echt super maar ik ga noooit weer met husk.[/quote]
ik heb idd ook poedersuiker met husk. Ben er 2x mee meegeweest via school, en de eerste keer hebben ze ons goed genaaid, maar zaakje van gemaakt, en toen ging het goed. De 2e keer was het bagger geregeld, maar hebben we ons niet laten naaien

Ik ben naar val thorens geweest met ze het was mijn eerste wintersport. We kwamen aan s'morgens en toen moesten we onze bagage dumpen in een kroeg pas s'middags om 17.00 uur kregen we de sleutel van ons appartement. Nou klaar is dan tot daar aan toe zo schijnt dat overal te werken :-( maar goed wij kregen niet de sleutel van een appartement die we hadden geboekt want er was iets misgegaan om een of andere reden naja wij een andere wij zoeken erheen de deur ging open en het licht deed het niet (deze moesten we aan doen met de stoppenkast)!!! Bovendien lag dit appartement aan de andere kant van het dorpje bovenaan helemaal terwijl we bij de andere skieend de deur uit konden en bijna bij de skilift stonden !
Maar goed we waren zo mega moe van die lange busreis want na 8 uren waren we nederland nog niet uit we moeten hier mensen halen daar mensen halen ach je kent het wel. Dus we waren van mening dat we het er de volgende dag wel even over zouden hebben ja had je gedacht nergens iemand van husk te vinden. Wij maar skieen dan eind van de dag waren we klaar moesten we helemaal die berg oplopen met skies en al ik vond het werkelijk verschrikkelijk maar goed het gebied was super. Wij s'avonds eten was er niets geregeld uiteindelijk hadden ze een restaurant gevonden daar konden we iedere dag ons prakkie halen nou ik zweer het een baby eet nog meer. Verschrikkelijk gelukkig is het al zo goedkoop daar :-(
Nou klaar dan maar in het appartement gebleven de rest van de week. Was het einde vakantie moet je het appartement schoonmaken het bestek uit de laden waren nog smerig van de voorgangers want dit hadden wij nooit gebruikt. Wij hadden trouwens een kamer met twee persoonsbed in ons kamer hadden we dus een stapelbed :-( Nah goed wij schoonmaken doen die stofzuiger aan doet ie niets. Wij naar husk ons stofzuiger is kapot zegt ie kl*tzak dan kost het je borg wij hadden dat ding nooit gebruikt zegt ie had je van te voren moeten checken ja hoor ik ga op vakantie kom in mijn appartement en ga eerst ff checken of mijn stofzuiger het doet !!! In ieder geval door een fout van henzelf hebben we gelukkig bij aankomst al geen borg betaald dus we hadden zoiets fijn toch kost het ons borg die we toch niet hadden betaald :-D maar wij wilden ze pakken dus zeiden heb je hem zelf gecheck voordat wij erin kwamen hij zei ja mijn vriend werd heeeel kwaad en kwam intimiderend over hij zei weet je het zeker ? Toen zei naja er kan wel eens iets mis gaan. Nou wij hadden dat ding met een mes uit de la open geschroeft en toen bleek dat er helemaal geen zak in zat hij zat dus harstikke verstopt en de inhoud heb ik mijn tasje gehad. Dus hij moest eens flikken om te zeggen dat ie het had gescheckt !
Maar goed zoiezo algemene indruk van die appartement er staan sterren op de site van husk maar deze verzinnen ze zelf (staat ook in de regelementen dat ze dit doen) Nou die van ons was drie volgens husk werkelijk we kwamen binnen het licht moest dus zoals ik zei al met de stoppenkast, het was vies, de stopcontacten hingen ernaast dus als je de stekker in het stopcontact deed en je haalde hem eruit trop je de doos mee, de gordijnen waren te kort en konden dus niet helemaal dicht, de verwarming deed het niet ! nou ga nog maar even door echt waar niemand was te spreken over husk en in de kroegen stond zelfs overal in het hout van de bars gekerft k*t husk.
Voor mij dus NOOIT weer HUSK.